Benelux Kampioenschap Tubeke-Tubize 28&29/07/2007
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Benelux Kampioenschap Tubeke-Tubize 28&29/07/2007
Ben op zoek naar info mbt de Benelux Cup in Ottignies.Wanneer ik naar de site ga (kalender) kom ik terecht op de Benelux Cup Oldenzaal van 14 & 15/4/2007. Ligt dit aan mij? 
- alainvwbike
- Mountainbiker
Post by alainvwbike »
Dit komt van de site van wielerbond vlaanderen.
Benelux-kampioenschap verhuist naar Tubeke!!
In Cyclink 12 van 29 juni is er nog sprake van Ottignies als plaats van afspraak voor het Benelux-kampioenschap mountainbike. We vernemen vandaag dat dit kampioenschap uiteindelijk niet zal doorgaan in Ottignies, maar wel in Tubeke op 28-29 juli. Het Belgisch Kampioenschap wordt een week eerder (21-22 juli) wél georganiseerd in Ottignies!
Reden van de verhuis van het Benelux-kampioenschap is het strenge verkeersplan dat na klachten van bewoners onlangs is opgesteld door de politie. De toegangswegen blijken te smal en de parkeermogelijkheden te beperkt.
De organiserende club Vélo Club des Blancs Gilets ziet zichzelf dan ook genoodzaakt een van haar twee organisaties in juli te verhuizen. Het BK zal wel in Ottignies worden georganiseerd, het Benelux-kampioenschap verhuist naar Tubeke.
Het Benelux-kampioenschap zal plaatsvinden op 28-29 juli aan het Stade Leburton in Tubize. In het park Ferme Massart, net achter het stadion, is alles voor handen om er een geslaagd kampioenschap van te maken. Zonder klachten van omwonenden…
In de volgende Cyclink en op deze site krijg je later alle gedetailleerde wedstrijdgegevens
Benelux-kampioenschap verhuist naar Tubeke!!
In Cyclink 12 van 29 juni is er nog sprake van Ottignies als plaats van afspraak voor het Benelux-kampioenschap mountainbike. We vernemen vandaag dat dit kampioenschap uiteindelijk niet zal doorgaan in Ottignies, maar wel in Tubeke op 28-29 juli. Het Belgisch Kampioenschap wordt een week eerder (21-22 juli) wél georganiseerd in Ottignies!
Reden van de verhuis van het Benelux-kampioenschap is het strenge verkeersplan dat na klachten van bewoners onlangs is opgesteld door de politie. De toegangswegen blijken te smal en de parkeermogelijkheden te beperkt.
De organiserende club Vélo Club des Blancs Gilets ziet zichzelf dan ook genoodzaakt een van haar twee organisaties in juli te verhuizen. Het BK zal wel in Ottignies worden georganiseerd, het Benelux-kampioenschap verhuist naar Tubeke.
Het Benelux-kampioenschap zal plaatsvinden op 28-29 juli aan het Stade Leburton in Tubize. In het park Ferme Massart, net achter het stadion, is alles voor handen om er een geslaagd kampioenschap van te maken. Zonder klachten van omwonenden…
In de volgende Cyclink en op deze site krijg je later alle gedetailleerde wedstrijdgegevens
-
Ben Kindermans
- Mountainbiker
Post by Ben Kindermans »
op de site van de organisatie vind ge meer info
de site is www.vcbg.page.tl
de site is www.vcbg.page.tl
-
the oakley man
- Mountainbiker
-
the oakley man
- Mountainbiker
Le parc de la Ferme Massart - Stade Leburton, Rue Reine Astrid - Tubize
Zaterdag 28 juli
11u30 Pupillen
12u00 Miniemen
13u00 Aspiranten 12 jaar
13u45 Aspiranten 13 jaar
14u30 Aspiranten 14 jaar
16u00 Amateurs & Funklasse A & B
Zondag 29 juli
10u00 Masters 1 - 90 minuten
10u05 Masters 2 - 90 minuten
12u00 Elite Vrouwen - 90 minuten
12u05 Junioren - 90 minuten
12u10 Nieuwelingen - 60 minuten
12u12 Dames Jeugd - 60 minuten
14u30 Elite mannen & Beloften - 120 min.
Info: 0475/51.62.07
E-mail: vcbg@scarlet.be
http://www.vcbg.page.tl
Gisteren ben ik met de koersfiets eens naar Tubeke gereden en vastgesteld dat daar niet zo veel ofroad baantjes zijn. Het is eerder een park vlak achter het voetbalstadion; een park op één grote helling. Het lijkt me er toch op dat dit iet minder zwaar zal zijn als Ottignies alhoewel er zeker wat geklommen kan worden. bovenste gedeelte van het park is één van de hoogste punten daar.
Zaterdag 28 juli
11u30 Pupillen
12u00 Miniemen
13u00 Aspiranten 12 jaar
13u45 Aspiranten 13 jaar
14u30 Aspiranten 14 jaar
16u00 Amateurs & Funklasse A & B
Zondag 29 juli
10u00 Masters 1 - 90 minuten
10u05 Masters 2 - 90 minuten
12u00 Elite Vrouwen - 90 minuten
12u05 Junioren - 90 minuten
12u10 Nieuwelingen - 60 minuten
12u12 Dames Jeugd - 60 minuten
14u30 Elite mannen & Beloften - 120 min.
Info: 0475/51.62.07
E-mail: vcbg@scarlet.be
http://www.vcbg.page.tl
Gisteren ben ik met de koersfiets eens naar Tubeke gereden en vastgesteld dat daar niet zo veel ofroad baantjes zijn. Het is eerder een park vlak achter het voetbalstadion; een park op één grote helling. Het lijkt me er toch op dat dit iet minder zwaar zal zijn als Ottignies alhoewel er zeker wat geklommen kan worden. bovenste gedeelte van het park is één van de hoogste punten daar.