wacht nog even ,ga eens vragen aan mtb vriend zie zit monenteel parcour van de marmotte aan het rijden.
pacer weekje wachten komt nog wel iets uit de lucht.
teamskelle nr 110 bikechallenge polen
grt heuveltje
Bikechalleng Polen 2007?
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
K ga voorlopig solo rijden, we zien wel wat het wordt de komende dagen moest er nog iemand meewillen/kunnen. Qua logistiek regelen we toch alles al voor mij dus die kan zich bijvoegen, maar ik hou het op een solotocht, wel geen klassering maar ik ga toch alleen maar om te finishen, ik zal een goeie zaklamp meedoen en wa antiberenpoeier 
laat ons zeggen dat alles zowat tegen gaat met dit evenement en mijn maat zijn planning niet goed gedaan heeft omtrent zijn bouw.
en mijn broer ziet het niet ook ni zitten om daar wat alleen te lummelen, en zou voor mijzelf ook vervelend zijn,
dus totally alone, maar we geven niet op, enige positieve is dat mijn bikepartner toch zijn best gaat doen om mee te doen. Enfin ik geraak op een of andere manier wel ginder zenne
en mijn broer ziet het niet ook ni zitten om daar wat alleen te lummelen, en zou voor mijzelf ook vervelend zijn,
dus totally alone, maar we geven niet op, enige positieve is dat mijn bikepartner toch zijn best gaat doen om mee te doen. Enfin ik geraak op een of andere manier wel ginder zenne
- .:Roel:.
- Mountainbiker
- Location: CUBE LTD1; Specialized Epic 07 (Expert); Commencal VIP Nuts 5
ai ai,
als ik dat allemaal maar wat vroeger geweten had, dan was nu alles in kannen en kruiken geweest ....
Wat Robert betreft is dat super goed nieuws!!!
Maar ge weet, als het ene zintuig wat afneemt, dit meestal ten goede komt van anderen, en als dat bij hem naar zijn benen gaat dan betuig ik nu al mijn innige deelneming
Moest mijn partner het nog laten afweten dan heb ik zeker plaats, maar nu is het een one way ritje ....
als ik dat allemaal maar wat vroeger geweten had, dan was nu alles in kannen en kruiken geweest ....
Wat Robert betreft is dat super goed nieuws!!!
Maar ge weet, als het ene zintuig wat afneemt, dit meestal ten goede komt van anderen, en als dat bij hem naar zijn benen gaat dan betuig ik nu al mijn innige deelneming
Moest mijn partner het nog laten afweten dan heb ik zeker plaats, maar nu is het een one way ritje ....
bwa als de Robert meegaat ben ik al heel gelukkig, we weten allebei dat onze niveaus ver uit mekaar liggen maar dan kunnen we toch vertrekken en zien we wel, kerel is ook pas uit kliniek dus zal nog maar 10 km rapper rijden als ik
ik ga nog wa zoeken of ik de koffer bij iemand meekan, alleen rijden is maar alleen, en ik betaal voor de benzine hé.
ik ga nog wa zoeken of ik de koffer bij iemand meekan, alleen rijden is maar alleen, en ik betaal voor de benzine hé.
Pacer, wij zitten al met vier (dus ook vier fietskes) in de Vito... da zou wat krap worden! Na polen rijden we trouwens verder naar Kroatië (dus ook heel wat andere bagage bij). Wij zullen uw niet kunnen helpen, anders met alle pezier....pacer wrote:bwa als de Robert meegaat ben ik al heel gelukkig, we weten allebei dat onze niveaus ver uit mekaar liggen maar dan kunnen we toch vertrekken en zien we wel, kerel is ook pas uit kliniek dus zal nog maar 10 km rapper rijden als ik![]()
Tot bikes in polen.