Zonder die B er bij zouden de mensen van de grote toer in de problemen gekomen zijn, want op een bepaald moment stonden er nog kalkpijlen op de grond van een andere toer...scelter wrote: Ik ben dit jaar al minstens een keer of 25 in de walen gaan rijden en dit was echt de slechtste bepijling tot nu toe. Dat ze in de bos niet mogen spuiten begrijp ik, maar gebruik dan gewoon overal witte kalk en maak aub die pijlen wat groter en zonder die B erbij, want dat maakte ze gewoon onleesbaar. Die "RETOUR" bij die groene pijl na dat rondje was zo klein en onduidelijk dat ge wel moest stoppen om het te kunnen lezen. De doorgetrokken strepen op paden waar je niet inmoest lagen er een meter of twee in zodat je al verkeerd aan het rijden was eer je ze zag. De pijlen stonden ook veel te kort op de bocht zodat ik een paar keer vol in de remmen moest om mijn bocht te kunnen maken.
Is trouwens absoluut een schitterende training voor den Ironbike, want daar worden we zeven dagen met een pijltje-B rondgeleid !
Ik vind trouwens persoonlijk dat het vinden van pijlen een element is dat bij een marathonbiker hoort. Niet alleen hard kunnen stoempen hoort daar bij, ook weten hoeveel je moet eten, hoeveel je moet drinken, en... waar de pijltjes te vinden...