Mooie tocht (67 km)- prachtige organisatie.
Alleen na 60 km de prikkeldraad in geduikeld. Gelukkig was er een collega biker om mij uit die hachelijke situatie te bevrijden. Nogedankt Specialized biker! De mensen van de organisatie waren snel ter plaatsen en wil ik bij deze ook nog bedanken voor de steun en eerste zorgen. Ook mijn passe-partout maatjes lieten zich niet onbetuigt, bedankt gasten. Weeral een onvergetelijke rit
Last edited by Ku on Sun 08 Jul 2007 20:28, edited 1 time in total.
Heel mooie tocht, met heel goede bevoorrading, ik ben gestart voor de 65km, maar ben ergens toch verkeerd gereden, en was op 46 km terug op startplaats, heb dan de 35 km extra bijgedaan.
Samen met SkitZo de tocht gereden. Was dik in orde, enkel de bepijling mocht toch wel duidelijker zijn vond ik.
Der was precies niet zo veel volk (allé toch zeker niet op de 65).
De 80km (88km door enkel vergissingen) gedaan mooie tocht enkel dat stuk langs de vaart en dan via het station was wat saai voor de rest mooi ritje, spijtig de mooiste beklimming met die wortels niet kunnen doen wegens file.Bdw dat stukje op de klinkers omhoog weet iemand het stijgings % daarvan?
saai TT'ken, wel goede organisatie!!!!
en kan goed aannemen dat ze weinig steun krijgen van bepaalde instanties, spijtig genoeg.
Het technische niveau van den TT was noegabollen of ligt misschien aan mij dus stievie ik vraag me af waar jij die pittige afdalingen/beklimmingen gezien hebt hoor???
Bye the way chapeau aan da maddameken wa mij een paar keer in bergop is voorbijgevlogen, denk ni da er véél die konden volgen in bergop azo een lap erop geven!!!!
Halle is nu eenmaal niet de Passportes he... Btw, ik rijd wel HT en niet met zo een volafgeveerd monster waarmee je dan bergop niet vooruitgeraakt. U bergaf gelijk een baksteen laten vallen kan iedereen hoor...
Je moest natuurlijk niet het onderste uit de kan halen op het gebied van techniek, maar ik vond dat er voor de grote toer er genoeg van alles in zat. Maja, ik zal niet veel gewoon zijn zekers?
Als het zo een saaie TT is, waarom heb je hem dan weer gereden?
Dat "wortel" beklimingsken en dan (na de lus) met die houten trappen vooral op het laatste 2 en die beklimming van min 25% in de klinkers was niet van de poes maar ja wij zullen maar amateurkes zijn zeker?
je kan geen col beklimmen er er gene is.
ik was braaf als ik aankwam
Door omstandigheden en tijdsgebrek moeten kiezen voor de 35km, maar uiteindelijk stond er 47 km op de teller. Nog nooit zo vaak verkeerd gereden! Bepijling trok op niet veel. Als je midden in een afdaling naar rechts moet, zet de pijltjes dan iets voor de afslag, niet OP de afslag! Enkele keren ook recht op een drukke baan terechtgekomen, zonder waarschuwingsbordjes. Op één punt stonden er begeleiders om de bikers te waarschuwen, maar dat deden ze pas toen ik al op de drukke baan stond... Anderzijds, de afdaling langs de prikkeldraad na de 35 km splitsing stond netjes vol waarschuwingsbordjes. Als het goed is, mag het ook worden gezegd...
Soit, het landschap maakte veel goed, het parcours was leuk en afwisselend en de bevoorrading OK. Ik kom volgend jaar zeker terug.