en met het ommetoerke via bavikhove (voor naar sportivo te gaan kom ik op een 290 km ongeveer ... dus een eindje rijden é
08/07/07 bolland
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- rocco
- Mountainbiker
terug van bolland en sereus op mijne smikkel gegaan kon nie meer voort rijden men aangezicht heb maar 40km kunnen doen zat zonder rem vanvoor en toch nog voortrijden snal op een boom ze zijn me komen halen ik zie eruit nu amai en ervoor nog plat gereden ook had hem teplat staan en al men produkt eruit nen pechdag en de benen waren wel goe
- scelter
- Mountainbiker
Vandaag de 40 gedaan in Bolland. Toffe rit, goede bevoorrading, lekker zonnetje, maar de uitpijling was schandalig slecht ! Zeker 5 keer een stuk verkeerd gereden. Die dubbele lus tussen bevoorrading 2 en 3 was bijzonder verwarrend ! Ook kwamen de pijlen vaak te laat en werden er 2 verschillende kleuren gebruikt, wat de zichtbaarheid alles behalve ten goede kwam.
Hopelijk pijlen ze hem volgende keer wat duidelijker uit, dan kom ik zeker terug.
Hopelijk pijlen ze hem volgende keer wat duidelijker uit, dan kom ik zeker terug.
- rocco
- Mountainbiker
rocco wrote:terug van bolland en sereus op mijne smikkel gegaan kon nie meer voort rijden men aangezicht heb maar 40km kunnen doen zat zonder rem vanvoor en toch nog voortrijden snal op een boom ze zijn me komen halen ik zie eruit nu amai en ervoor nog plat gereden ook had hem teplat staan en al men produkt eruit nen pechdag en de benen waren wel goe
bedank ben naar de dokter van wacht geweest laten verzorgen ga een tijdje duren eer alles genezen is maar ik blijf bike
- Tinman
- Mountainbiker
Ik heb de 40km toertocht gereden.
Ik vond de bepijling ook onder de maat. Enkele keren een stukje fout gereden. Dat je 2 keer een stuk van het zelfde parcours moest rijden (net voor de 3e bevoorrading) vond ik erg verwarrend. Ben nog een keer teruggereden om te kijken als we wel goed zaten. Vrij veel asfalt. Bevoorrading was dik in orde. Al met al toch een leuke tocht gereden.
Ik vond de bepijling ook onder de maat. Enkele keren een stukje fout gereden. Dat je 2 keer een stuk van het zelfde parcours moest rijden (net voor de 3e bevoorrading) vond ik erg verwarrend. Ben nog een keer teruggereden om te kijken als we wel goed zaten. Vrij veel asfalt. Bevoorrading was dik in orde. Al met al toch een leuke tocht gereden.
prikkeldraad en lekke banden
Heb ook de 40Km gereden, mooie tocht. Al moet ik zeggen probeer volgend jaar de stukken met prikkeldraad er uit te halen.
Ben in de prikkeldraad gevlogen En dat is niet tof.
Heel mijn arm en been open maar toch leuk en 6 lekke banden in onze groep. Nog bedankt aandiegene die ons uit de nood hielp met die sleutel 15. En bedankt aan de bevoorading die me wilde verzorgen met ontsmettingsmiddel.
Ben in de prikkeldraad gevlogen En dat is niet tof.
Heel mijn arm en been open maar toch leuk en 6 lekke banden in onze groep. Nog bedankt aandiegene die ons uit de nood hielp met die sleutel 15. En bedankt aan de bevoorading die me wilde verzorgen met ontsmettingsmiddel.