8/07/2007 Breedhout Halle
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Als je kan doseren,en wie kan dat niet,zou de verschieten wat een mens allemaal kan.
Veel hangt tegenwoordig van de ondergrond af.Al die regen van afgelopen dagen maakt het niet makkelijker.
Ik zou zeggen proberen maar,ik zi ook nog elke toertocht af en ik rij al jaren
Stuur me gerust een PM indien je samen wil rijden.
Veel hangt tegenwoordig van de ondergrond af.Al die regen van afgelopen dagen maakt het niet makkelijker.
Ik zou zeggen proberen maar,ik zi ook nog elke toertocht af en ik rij al jaren
Stuur me gerust een PM indien je samen wil rijden.
-
Wim Demuylder
- Mountainbiker
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Mooie tocht, parkoers goed berijdbaar. De modderstroken waren zelfs op één hand van een schrijnwerker te tellen. Pittige klimmetjes, dito afdalingen, de bepijling was ok (slechts 1 keer misgereden; kwam omdat ik zat et dromen), op de bevoorradingen was al het noodzakelijke aanwezig. Een aantal stukken van het parkoers kwamen me wel bekend voor (oa Hoebeltocht vorige jaar, Buizingen een paar weken terug, Bloso-route Gooik); maar het zat goed in elkaar!
Was op karakter te doen vandaag. Zo een baaldag; al van in Kester zat ik stikdood. Een geluk dat daar een bevoorrading was, of ik was gewoon weer de steenweg naar Ninove afgebold. Dan toch nog redelijk goed doorgekomen. Was voorzien om de 80 km te bollen, maar bij de tweede bevoorrading dan maar een groepje gevolgd op de 65 km
Beter niet gedaan. Was beter de lus van de 80 blijven volgen...nu had immers nog meer km's te doen...
Daar kwam geen eind aan...
Al bij al tevreden dat ik er nog wat doorgekomen ben. Om 8 u gestart en om 13u30 stond ik weer bij ons op de oprit. Den après heb ik laten schieten, daar ik nog naar Appelterre moest met de bike.
Den body begint nu wel zwaar op te spelen. Maakt een afschuwelijk schurend lawaai en er zit heel wat speling op. Zien of het kan gefikst worden tegen de Flandrien van woensdag.
Breedhout, tot volgend jaar!
Was op karakter te doen vandaag. Zo een baaldag; al van in Kester zat ik stikdood. Een geluk dat daar een bevoorrading was, of ik was gewoon weer de steenweg naar Ninove afgebold. Dan toch nog redelijk goed doorgekomen. Was voorzien om de 80 km te bollen, maar bij de tweede bevoorrading dan maar een groepje gevolgd op de 65 km
Al bij al tevreden dat ik er nog wat doorgekomen ben. Om 8 u gestart en om 13u30 stond ik weer bij ons op de oprit. Den après heb ik laten schieten, daar ik nog naar Appelterre moest met de bike.
Den body begint nu wel zwaar op te spelen. Maakt een afschuwelijk schurend lawaai en er zit heel wat speling op. Zien of het kan gefikst worden tegen de Flandrien van woensdag.
Breedhout, tot volgend jaar!
- MaC'Red
- Mountainbiker
yep, ik kan steven al alleen maar bijtreden.
ik was samen met Maxsakin, Thys en zen broer vertrokken voor de 65 km.
Onderweg toch redelijk goed doorgereden met onze 4en, op de kester de eerste van 3 ravito's dat goed in elkaar stak en nadien een technische afdaling richting fietspad.
dan nog wat omgekeerde bloso km's en dan enkele lange brede grindbanen om ons naar Buizingen te leiden.
Daar dan het zelfde startstuk van de saboika mtb toer met een stevige klim als begin.
Dan reden we langs Dworp en die kant om nadien dan terug te keren via de klim van de bruine put en juist niet de zandput.
De terugtocht langs het kanaal en vanaf dan was het naar de knoppen, wij en nog tal van andere bikers vonden geen pijlke meer en zijn dan via de weg terug gekeerd naar Breedhout.
Ik ben een tevreden biker vandaag, het was een uitstekend georganiseerde tocht met goei bepijling en dito ravito's en de companie natuurlijk van DZM.
Na ons gratis kriekske ben ik naar huis gereden met de bike wat nog es 25 km op de teller bijbrengt ( 69.6 + 24.6 = 94.2 km )
Massini
ik was samen met Maxsakin, Thys en zen broer vertrokken voor de 65 km.
Onderweg toch redelijk goed doorgereden met onze 4en, op de kester de eerste van 3 ravito's dat goed in elkaar stak en nadien een technische afdaling richting fietspad.
dan nog wat omgekeerde bloso km's en dan enkele lange brede grindbanen om ons naar Buizingen te leiden.
Daar dan het zelfde startstuk van de saboika mtb toer met een stevige klim als begin.
Dan reden we langs Dworp en die kant om nadien dan terug te keren via de klim van de bruine put en juist niet de zandput.
De terugtocht langs het kanaal en vanaf dan was het naar de knoppen, wij en nog tal van andere bikers vonden geen pijlke meer en zijn dan via de weg terug gekeerd naar Breedhout.
Ik ben een tevreden biker vandaag, het was een uitstekend georganiseerde tocht met goei bepijling en dito ravito's en de companie natuurlijk van DZM.
Na ons gratis kriekske ben ik naar huis gereden met de bike wat nog es 25 km op de teller bijbrengt ( 69.6 + 24.6 = 94.2 km )
Massini
-
Verzetje
- Mountainbiker
Goeie tocht. Lag bijna geen modder
De kesterberg(ofzo?) ben ik niet opgeraakt. Bevoorrading was goed, meer dan genoeg keus
Afdaling na eerste bevoorrading: toch maar de alternatieve route gekozen
Heb de 50km gedaan. Maar 1 keer misreden, blijkbaar aant dromen. Totaal stond dus op 65 bij thuiskomst.
Vriendelijke organisatie
Enig minpuntje: wou mijne kriek gaan halen en zegt die vent aan de toog 'ja, voor ne kriek moet ge opleggen'
Ben geen gierige kruik
maar maakt er dan ook geen reclame van op de site.
Op naar de volgende tocht.
greetzzz
Afdaling na eerste bevoorrading: toch maar de alternatieve route gekozen
Heb de 50km gedaan. Maar 1 keer misreden, blijkbaar aant dromen. Totaal stond dus op 65 bij thuiskomst.
Vriendelijke organisatie
Op naar de volgende tocht.
greetzzz
Tocht en bevoorrading waren dik in orde
De afpijling was toch wat minder vond ik, vooral onduidelijke kleur.
Heb de 65 gedaan wegens tijdsgebrek,jammer.
In buizingen zou, er volgens de organisatie, een petitie tegen de MTB'ers gelopen hebben.
Op die plaats zouden de bewoners zelfs kiekendraad over de weg gespannen hebben
Goe bezig...
De afpijling was toch wat minder vond ik, vooral onduidelijke kleur.
Heb de 65 gedaan wegens tijdsgebrek,jammer.
In buizingen zou, er volgens de organisatie, een petitie tegen de MTB'ers gelopen hebben.
Op die plaats zouden de bewoners zelfs kiekendraad over de weg gespannen hebben
Goe bezig...
-
Silver eagle
- Mountainbiker
Post by Silver eagle »
De bevoorrading was dik in orde.
En voor de prijs van € 4 (80 km), nog een extra consumptie dan mogen
we toch niet klagen,als ge da 60 cent moet opleggen voor een zwaarder bier heb ik dat er graag voor over.Trouwens een gezellig plaatsje voor den apres.
Proficiat aan de organisatie