In augustus begint het echte werk!
Examentopic
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
zaaalig, 3 maand vakantie... Al zal de eerste maand ni zo super zijn van rijden, want ben eergisteren geopereerd aan mijne pols. Mag er nu 3 weken ni teveel mee doen. Tis gelukkig geen gips, maar gewoon klein verband, ma toch, tdoet genoeg pijn om ni teveel te kunnen doen.
Maja na die 3 weken kan ik er weel vollen bak invliegen! En dan nog aan de Ventoux ook
En we zijn weeral bezig! Hoeveel zitten er nu ook weer af te zien (al is het maar om te weten dat ik niet de enige ben die deze periode mijn velo moet missen)?
Al eentje gedaan, nog 5 te gaan. Zaterdag bouwfysica theorie en aangezien ik paar daagsjes mottig geweest ben (kwas ni echt ziek, ma ook verre van gezond en fris), zal het mrge nog serieus doorgeven zijn om het geblokt te krijgen. Hoewel oefeningen van da vak zijn nog meegevallen vandaag... En ja, sowieso in 2e semester nog een deel van dus nix om mij zorgen over te maken.
Ale, véél succes allemaal! Kga nekeer gaan slapen, kmoet toch tenminste proberen een beetje fris te zijn mrge
Al eentje gedaan, nog 5 te gaan. Zaterdag bouwfysica theorie en aangezien ik paar daagsjes mottig geweest ben (kwas ni echt ziek, ma ook verre van gezond en fris), zal het mrge nog serieus doorgeven zijn om het geblokt te krijgen. Hoewel oefeningen van da vak zijn nog meegevallen vandaag... En ja, sowieso in 2e semester nog een deel van dus nix om mij zorgen over te maken.
Ale, véél succes allemaal! Kga nekeer gaan slapen, kmoet toch tenminste proberen een beetje fris te zijn mrge
Hier zit nog iemand af te zien (nou ja zoveel stress is er niet
), vandaag mijn eerste gehad (office-dingen) en daar ben ik er al wel op door. Pas volgende donderdag mijn tweede, dus nog tijd. En ik heb er in totaal vier, voor geen enkel verwacht ik een buis dus dat is al positief
.
Volgend semester acht vakken, dan zal het iets drukker worden. Slapen zou ik beter ook doen, al is dat moeilijk als je eerder een nachtmens bent.
Volgend semester acht vakken, dan zal het iets drukker worden. Slapen zou ik beter ook doen, al is dat moeilijk als je eerder een nachtmens bent.