Gaat dat ook niet met een soort klemband zoals bij 'gewone' fietsen?Der Gertus wrote:zadelpen bedoel je zeker?
Ik heb gisteren bij vaneyck naar de carbon racer 595 staan kijken en die heeft dezelfde zadelpen.
Ik vraag me nog steeds af hoe ze dat vastzetten....
Look 986 Mountain Bike
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- absalon
- Mountainbiker
- Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt
ja kem em ook gzn die fiets, man man zo nen droom dat alleen jammer van de 5000€ ik zal het moeten stellen met ne merckx of bianchi ma soit tzijn de benen da tellnDer Gertus wrote:zadelpen bedoel je zeker?
Ik heb gisteren bij vaneyck naar de carbon racer 595 staan kijken en die heeft dezelfde zadelpen.
Ik vraag me nog steeds af hoe ze dat vastzetten....
- FantaDHrider
- Mountainbiker
Post by FantaDHrider »
ik vindt ze er maar lelijk uitzien,al die letters verpesten de hele fiets.Maar ja smaken verschillen.
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
The OM wrote:3200euro's valt nog mee voor ne Look vind ik![]()
Hoewel.. ik denk dat (zelfs al had ik ongelooflijk veel geld) ik nooit meer dan 1500 euro's aan een framepje zou geven. Voor die prijs rijdt ge al met topmateriaal rond ze.
misschien ter opfrissing : dit is topmateriaal
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
of de fiets definitief op de markt komt, weten we op de beurs van Friedrichshaven. Tot zolang blijft het afwachten. Prijzen of ramingen zijn niet vrijgegeven / bekend. Zal pas bij een voorstelling op bovengenoemde beurs bekend worden. (info van LOOK fabrikant)
- MarnikDUDE
- Mountainbiker