08/07/07 bolland

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Barny
Mountainbiker

Post by Barny »

lowie wrote: Op zaterdag-avond kan je kamperen op het grasveld naast de zaal, die overigens net als de douches dan ook open is.
Als de weersvoorspellingen blijven zoals nu (= droog) dan is dit wel een heel goed idee, mijn slaapzakske ligt al klaar :bounce:
Zijn er nog liefhebbers?

Het zal wel met de hardtail zijn mij Endorfinneke is binnen voor een nieuwe achterbrug (preventief onder garantie =D> )
Berthold
Mountainbiker

Post by Berthold »

Barny wrote:
lowie wrote: Op zaterdag-avond kan je kamperen op het grasveld naast de zaal, die overigens net als de douches dan ook open is.
Als de weersvoorspellingen blijven zoals nu (= droog) dan is dit wel een heel goed idee, mijn slaapzakske ligt al klaar :bounce:
Zijn er nog liefhebbers?
Zeg, neem maar toch wat waterdichte « bodem-isolatie », om tussen de grond en je matras of slaapzak te steken. Ik werk hier aan een kilometer of tien van Bolland (vogelvlucht) en met al wat van de hemel valt, de laatste uren en dagen, zal het grasveld toch serieus nat blijven. :-?

Ik ben gisteren avond gaan rijden, nee sorry, nie rijden, ‘t was meer “naar de hemel kijken en tussen de buien laveren” en in de off-road strokjes, was de grond dikwijls oververzadigd en super glibberig. Die zal niet in 2 dagen alles kunnen slikken, in de open plekken droogt het snel maar in de schaduw…. #-o

De zon zal mss zaterdag en zondag schijnen ( ‘t is wat de Frank belooft, enfin, maar mogen wij hem nog vertrouwen ?), maar ‘t zal toch in het bos serieus blijven plakken.
:wink:
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

lowie wrote: 62 km : 1700 meter
91 km : 2200 meter
fuck daar gaat mijn rustige trainging voor zondag ... ik loop al gans de week rond met spierpijn en ik weet niet van waar het uitkomt :-?

enfin ik fiets al gans de week niet en khoop dat tegen zaterdag de benen wel goed aanvoelen, dan kom ik ook af naar de kamping (je zal mij herkennen aan de witte focus met oranje bol en belettering op - ge moet maar eens gedag komen zeggen é :wink:
Toon
Mountainbiker

Post by Toon »

Weet er iemand na hoeveel km de splitsing tussen 60 en 90 is?
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

voor zover ik me herinner is de splitsing ongeveer halfweg de 60 (de 90 heeft slechts 1 extra lus t.o.v. de 60)
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

Barny wrote:
Zijn er nog liefhebbers?

Het zal wel met de hardtail zijn mij Endorfinneke is binnen voor een nieuwe achterbrug (preventief onder garantie =D> )
ha den barny, dan zien we mekaar nog nen keer op de vlo... ik kijk er al naar uit...
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Weet er iemand iets van timing,gezamelijke start of vrij vertrek?
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Ok,ik heb het gevonden,vrij vertrek tussen 7u30 en 9u30.Als het niet te laat wordt kom ik af want we moeten het einddiploma van onze dochter vieren en dit is toch belangrijker dan het mountainbiken.Anders zal het een toertje worden in Heverleebos.Moet niet meer trainen op lange afstand want ik heb men zinnen gezet op het wereldkampioenschap masters in Pra Loup en die wedstrijd duurt maar 1 uur.Dus het zullen kleine trainingen worden maar dan wel vollen bak.
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

voila si ... fiets is 100% klaar (hopelijk ik ook). binnen een uurke ge ik vertrekken want het is een 3-tal uur rijden en een kleine 300 km eer ik er ben en ik moet voor 18 uur nog bij Sportivo geraken voor mijn stuff voor morgen :drunk: .

tis maar om te zeggen dat er grote zotten aanwezig zullen zijn ginder .... en dat allemaal om dan 90 km af te zien #-o

enfin deze avond blijf ik daar dus maffen als je mij ziet om de camping (witte focus met oranje belettering en een grijs iglo tentje naast) kom gerust eens dag zeggen é - tis altijd toffer met een paar dan daar alleen te zitten aanmodderen.

greetz

jocca
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

jocca,
woon jij ergens op zee, want De panne - Bolland is 250 km? ofwel ken ik mijn aardrijkskunde niet goed, maar ik dacht dat je niet verderaf kon wonen !?
Post Reply