Shops voor MTB
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- Zandbijterke
- Mountainbiker
Post by Zandbijterke »
Je hebt daar een goed punt Ivo, had daar nog niet aan gedacht maar wou enkel H-Rock steunen omdat ik al wel andere producten bij die gasten heb gekocht. Maar ja, kledij ? Blijkbaar heeft H-Rock er nog geen probleem mee gehad. Ik moet wel zeggen dat ze er gerenomeerde merken verkopen dus ik denk niet dat zei eerst van bv. de Castelli broeken de zemen gaan veranderen en er zelf dan daarna van een mindere kwaliteit gaan innaaien !?! Natuurlijk kun je gelijk hebben over de "pas"maat !
-
Guest
- H-rock
- Mountainbiker
- Location: Merida HFS 5500 ; Commençal VIP N+UTS 2 ; Scott Endorphin Team Issue
Thanx for the support Zandbijterke 
Maar Ivo heeft ook een punt, je moet idd soms wat geluk hebben met de kledingmaten van sommige merken. Maar voorlopig (en ik koop daar al zo'n goeie 3 jaar) heb k nog geen enkel probleem gehad. K stond er eerst ook sceptisch tegenover, maar dat is helemaal verdwenen met de goeie ervaringen.
Maar Ivo heeft ook een punt, je moet idd soms wat geluk hebben met de kledingmaten van sommige merken. Maar voorlopig (en ik koop daar al zo'n goeie 3 jaar) heb k nog geen enkel probleem gehad. K stond er eerst ook sceptisch tegenover, maar dat is helemaal verdwenen met de goeie ervaringen.
Als een bepaald merk kledij je aanstaat hoef je niet te veranderen en blijven ook de maten gelijk. Waarmee ik maar wil zeggen: koop (en/of pas) een paar dingen in een winkel en bestel ze nadien online (bij). Je mag natuurlijk niet alles passen zonder iets in de winkel te kopen, da's ni eerlijk hé.
Maar prijzen zijn dikwijls -25/-40% !!!
Maar prijzen zijn dikwijls -25/-40% !!!
-
Guest
Post by Guest »
Je kan natuurlijk ook zoal mij doen. Koop telkens einde seizoen of de verkeerde kleren in het verkeerde seizoen (vb. winterkleren in de zomer en omgekeerd). Dan past de reguliere handel te gekke prijzen toe op hun overstocks. Vb. onlangs truitjes gekocht van Vlaanderen 2002 voor 200 Bfr (daar kunt ge ze niet eens voor wassen
)
-
Psyche
- Mountainbiker
Sport Bikes in Wetteren heeft zowat alle Specialized modellen, enkel de 2002 pro is daar niet binnen.
Misshien een tip als je net als mij dringend schoenen nodig hebt: eind september komen de 2003 specialized modellen uit, ze zien er prachtig uit (check vtt magazine #152 of specialized dealergids). Ik heb zelf al een paar gereserveerd bij Jowan en eerlijk gezegd denk ik dat in die regio Vaneyck zonder twijfel het grootste assortiment in stock heeft.
Misshien een tip als je net als mij dringend schoenen nodig hebt: eind september komen de 2003 specialized modellen uit, ze zien er prachtig uit (check vtt magazine #152 of specialized dealergids). Ik heb zelf al een paar gereserveerd bij Jowan en eerlijk gezegd denk ik dat in die regio Vaneyck zonder twijfel het grootste assortiment in stock heeft.
shops voor mtb
Beste biker, Als jullie toch van Gent en omgeving zijn, zou je best eens kijken bij De Geest Laarne. t ' Is tegen het containerpark niet ver van de sporthal Laarne waar ook een Mtb route start. Wie doet er geen ommetje voor een centje te kunnen sparen??? Echt de prijs daar zijn Fabrieks- prijzen voor wat kleedij betreft.