8/07/2007 Breedhout Halle

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Murdock
Mountainbiker
Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Post by Murdock »

Greenbikers zullen er ook zijn. 'Douche' was vorig jaar idd met emmers warm water en een tuinslang in de carport van één van de organisatoren. Indien goe weer is dat echter geen probleem.
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

Mijne Racing Ralph vanachter eraf zwieren mannen?
Wim Demuylder
Mountainbiker

Post by Wim Demuylder »

Valt voorlopig nogal mee qua modder. Intussen twee douches in de carport ter beschikking.
Thys
Mountainbiker

Post by Thys »

Its me! wrote:Mijne Racing Ralph vanachter eraf zwieren mannen?
In diene plakboel loopt toch elke band vol
Een RR vanachter zal het wel doen... hij kan deze plakboel door zijn open profiel nog goed aan.
Vooraan wel best iets met wat meer profiel.
zlemme
Mountainbiker

met of zonder mijn zoon ??

Post by zlemme »

ik was in halle ook anwezig met mijn zoon van 4 achter mij somige mensen hebben me daar waarschijnlijk gezien zou het parcour "even" gemaakelijk zijn da ik weer met mijn zoon kan komen of laat ik hem deze keer beter thuis?
zlemme
Mountainbiker

met of zonder mijn zoon ??

Post by zlemme »

ik was in halle ook anwezig met mijn zoon van 4 achter mij sommige mensen hebben me daar waarschijnlijk gezien zou het parcour "even" gemaakelijk zijn da ik weer met mijn zoon kan komen of laat ik hem deze keer beter thuis?
MaC'Red
Mountainbiker

Re: met of zonder mijn zoon ??

Post by MaC'Red »

zlemme wrote:ik was in halle ook anwezig met mijn zoon van 4 achter mij sommige mensen hebben me daar waarschijnlijk gezien zou het parcour "even" gemaakelijk zijn da ik weer met mijn zoon kan komen of laat ik hem deze keer beter thuis?
ach laat da manneke toch meegaan zeg :wink: , uitrijden is toch wel het belangrijkste zeker voor zulke gasten of niet soms ??

Massini 8)
'T groot mes
Mountainbiker
Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,

Post by 'T groot mes »

Nog een paar jaarkes en uwe zoon wil nie meer met u :-D
Verzetje
Mountainbiker

Post by Verzetje »

'T groot mes wrote:Nog een paar jaarkes en uwe zoon wil nie meer met u :-D
:lol: :lol: :lol:
'T groot mes
Mountainbiker
Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,

Post by 'T groot mes »

Kan je de 80Km ook rijden met de cyclocrossfiets of is het daar iets te steil klimmen en dalen voor?
Post Reply