mss iemand een scan van de flyer
Ben nog aan het twijfelen tussen deze en die van Halle.
Naar booischot moet ik de auto niet pakken.
08/07/07 TT Booischot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Toch Halle geworden.maltje wrote:Halle zal toch iets uitdagender zijn hoor!
Suc6 met je rit.
Mocht je kiezen voor Halle kunne we misschien afspreken.
Afspreken zal mss voor een andere keer worden.
Rijd al met een collega en we vertrekken supervroeg.
Zitten alle twee in tijdsnood en willen toch minimum de 65 doen.
- moddercrosser
- Mountainbiker
Post by moddercrosser »
Juist de laatste vlieg uit m'n oog gehaald. Wat was dat in 't begin langs de Nete, veel vliegjes gegeten. De 60km gekozen.
1ste helft redelijk braaf, weinig technisch :7/10
Bevoorrading in orde
2de helft af en toe funstukje (nooit lang) ertussen, rest even braaf : 7/10
Bevoorrading in orde
3de helft trok op niks, was geen mtb maar wegrit. 1/10
Eindcijfer 5/10.
Omdat 'k geen goesting om ver te rijden naar de Ardennen(Haversin), deze maar gedaan met het motto 'beter iets dan niets'. Meer had ik dan ook niet verwacht.
Volgende keer iets verder rijden en veel meer fun !!
1ste helft redelijk braaf, weinig technisch :7/10
Bevoorrading in orde
2de helft af en toe funstukje (nooit lang) ertussen, rest even braaf : 7/10
Bevoorrading in orde
3de helft trok op niks, was geen mtb maar wegrit. 1/10
Eindcijfer 5/10.
Omdat 'k geen goesting om ver te rijden naar de Ardennen(Haversin), deze maar gedaan met het motto 'beter iets dan niets'. Meer had ik dan ook niet verwacht.
Volgende keer iets verder rijden en veel meer fun !!
Tocht voor den beginner en meer ook nie
. eerte 20 km saai, saai, saai en ik denk 10 miljoen vliege tege gekome
. bevoorrading was oké. dan 20 km het modderbos in van herselt (aan mie maan) ook nie veel aan te beleve buite nen hoop geploeter in't slijk, (kvraag mij af of da daar ooit wel is helemaal droog is). Vlak voor de 2de bevoorrading het decor ingevloge, van 30 km/u naar 0 km/u in ene second
, vol schaafwonden terug vertrokken. 2de bevoorrading ook oké. laatste 20 km trok al helemaal op niks, zo goed al allemaal asfalt
. het ware dan ook nog is slechte pijlen en twas slecht bepijld
.
Ik heb voor minder geld al vele betere TT's gereden, voor mij gene booischot meer.
Ik heb voor minder geld al vele betere TT's gereden, voor mij gene booischot meer.
-
jaro
- Mountainbiker
Ook 60 km gereden en miljoenen vliegjes tegengekomen in het begin langs dat water. Hoeveel ik er binnen heb ? geen idee maar ik denk wel heel veel, alleen al door te ademen.
Het parkour zelf was heel plattekes, nergens een echte heuvel en dus geknipt om gas te geven. Meestal was het gewoon een Blosotour die gevolgd werd.
Door het goede weer, de mooie en dikwijls bosrijke omgeving heb ik mij toch goed geamusseerd. Ten andere het moet niet iedere week de 100 km van Oud-Heverlee zijn.
Bepijling juist voldoende en de bevoorradingen waren zeker in orde.
Niet moe maar toch tevreden terug naar huis gereden.
Jaro.
Het parkour zelf was heel plattekes, nergens een echte heuvel en dus geknipt om gas te geven. Meestal was het gewoon een Blosotour die gevolgd werd.
Door het goede weer, de mooie en dikwijls bosrijke omgeving heb ik mij toch goed geamusseerd. Ten andere het moet niet iedere week de 100 km van Oud-Heverlee zijn.
Bepijling juist voldoende en de bevoorradingen waren zeker in orde.
Niet moe maar toch tevreden terug naar huis gereden.
Jaro.
idem dito hier, idd miljoenen vliegjes in het begin.
De tocht was er eentje om door te vlammen en de bepijling was toch maar aan de povere kant zulle: meer dan ene keer verkeerd gereden.
En ook regelmatig gedacht, verkeerd te zitten omdat er soms lange stukken tussen zaten zonder bepijling.
Ben ook voor de 60 gegaan maar had er op het einde maar 53 op de teller. Ra ra: waar ben ik verkeerd gegaan ?
(Avg : 24)
De tocht was er eentje om door te vlammen en de bepijling was toch maar aan de povere kant zulle: meer dan ene keer verkeerd gereden.
En ook regelmatig gedacht, verkeerd te zitten omdat er soms lange stukken tussen zaten zonder bepijling.
Ben ook voor de 60 gegaan maar had er op het einde maar 53 op de teller. Ra ra: waar ben ik verkeerd gegaan ?
(Avg : 24)