8/07/2007 Breedhout Halle
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Wim Demuylder
- Mountainbiker
Post by Wim Demuylder »
Valt voorlopig nogal mee qua modder. Intussen twee douches in de carport ter beschikking.
met of zonder mijn zoon ??
ik was in halle ook anwezig met mijn zoon van 4 achter mij somige mensen hebben me daar waarschijnlijk gezien zou het parcour "even" gemaakelijk zijn da ik weer met mijn zoon kan komen of laat ik hem deze keer beter thuis?
met of zonder mijn zoon ??
ik was in halle ook anwezig met mijn zoon van 4 achter mij sommige mensen hebben me daar waarschijnlijk gezien zou het parcour "even" gemaakelijk zijn da ik weer met mijn zoon kan komen of laat ik hem deze keer beter thuis?
- MaC'Red
- Mountainbiker
Re: met of zonder mijn zoon ??
ach laat da manneke toch meegaan zegzlemme wrote:ik was in halle ook anwezig met mijn zoon van 4 achter mij sommige mensen hebben me daar waarschijnlijk gezien zou het parcour "even" gemaakelijk zijn da ik weer met mijn zoon kan komen of laat ik hem deze keer beter thuis?
Massini
-
'T groot mes
- Mountainbiker
- Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,
-
'T groot mes
- Mountainbiker
- Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,
Post by 'T groot mes »
Kan je de 80Km ook rijden met de cyclocrossfiets of is het daar iets te steil klimmen en dalen voor?