Welkom!
Tuup J on this forum!
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- tunnelvision
- Mountainbiker
Post by tunnelvision »
fijne filmpjes man... heb je een tracklist van de nummers die je onder de beelden hebt gestoken... er zitten nl. enkele heel coole tracks tussen die ik eens wil uitchecken 
- tunnelvision
- Mountainbiker
Post by tunnelvision »
effe off-topic
en terug bijna-on-topic... wat kost zo een starters-streetbike? Orde van grootte eerder €500, 1000 of 1500? Schijfjes, een goede basisvork, stevig frame...
dit kende ik nog niet en vind ik echt héél cool... doet me wat denken aan "everlast" en "weerd science"... nog aanraders??Tuup J wrote:Here you go!
- Hilltop Hoods, sentinal
en terug bijna-on-topic... wat kost zo een starters-streetbike? Orde van grootte eerder €500, 1000 of 1500? Schijfjes, een goede basisvork, stevig frame...
Hey,tunnelvision wrote:effe off-topic![]()
dit kende ik nog niet en vind ik echt héél cool... doet me wat denken aan "everlast" en "weerd science"... nog aanraders??Tuup J wrote:Here you go!
- Hilltop Hoods, sentinal
Mijn street bike heb ik zelf samen gesteld, en is verre van "starters streetbike" prijs van mijne weet ik niet precies, maar frame ligt wel al rond de €800,- nieuwprijs volgens mij.
Ligt ook een beetjeeraan wat voor streetbike je wilt. Denk wel dat je compleet goedkoper uit zal zijn.