Volgende week wordt er in Booischot een toertocht georganiseerd.
Weet iemand hier soms meer over?
Dirk
08/07/07 TT Booischot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- modderduivel
- Mountainbiker
Post by modderduivel »
heb een jaar of 2 geleden in booischot eens een toertocht gereden.
was toen 70km en ging toen helemaal tot in langdorp.
zzten paar beklimmingen in op de bosberg, voor de rest wel vlak maar redelijk mooi
was toen 70km en ging toen helemaal tot in langdorp.
zzten paar beklimmingen in op de bosberg, voor de rest wel vlak maar redelijk mooi
Hierboven mijn commentaar van vorig jaar. Blijkbaar nog niets veranderd, de organisatoren blijken het daglicht te schuwen en geven alles behalve blijk van mediageilheid. Dit wordt weer rustig fietsen.Dan toch maar de 70 gedaan en (echt waar!) alleen gereden tot de laatste 5 km. Jammer voor de organisatie hoe zij blijkbaar het daglicht schuwden en er amper een spoor van hun activiteit op het i-net viel te ontwaren. Toch was deze rit de moeite + hij kadert in een fietseling en dus kan dit een familie-event zijn voor wie dat wil. Volgend jaar wat meer tamtam jongens en gegarandeerd meer volk.
Aan deze TT wordt inderdaad niet teveel ruchtbaarheid gegeven, maar ons stoort dit niet, hier kan je nog eens gas geven.
Wij hebben deze tocht al 2x gereden en we zijn er zondag voor de 3de keer weer bij.
Er is zelfs sprake dat de zon van de partij zal zijn, dus... wat moet ne mens meer hebben?
C you
Wij hebben deze tocht al 2x gereden en we zijn er zondag voor de 3de keer weer bij.
Er is zelfs sprake dat de zon van de partij zal zijn, dus... wat moet ne mens meer hebben?
C you
ik denk 2 jaar geleden heb heb ik deze toch denk ik ook is gereden maar ben niet meer zeker. De eerste 17 km tot aan de bevoorrading was toen over van die verharde fietspaden en vrij plat zodat je kei hard kon doorvlammen enzo, na de bevoorrading ging het wel pittig bergop enzo. Kan iemand mij bevestigen of dat deze toch is.