RIP Cannondale Taurine Team Custom 88+

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Post Reply
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Mister T. wrote:Komaan, Steven, foto's!!!

Ge zijt niet den enigsten die al maanden op uwe Taurine zit te wachten. Der zijn hier op het forum medebikers die al maanden reikhalsend uitkijken naar uw nieuw machine!

8) :wink:
toevallig is mijn voornaam ook Steven en zit ik inderdaad ook reikhalzend te wachten of mijn fiets nog binnenkomt voor mijn verlof....
man man man.
Half juni leek al een eeuwigheid verwijderd van eind april, nu blijkt dat nog uit te lopen... :(
Zou liggen aan de XL taurine kaders, die moeilijk verkrijgbaar zijn..
Ook zeer benieuwd naar de opbouw van je bike. De mijne wordt een Taurine SL 2, maar zonder Shimano onderdelen(wordenvervangen door SRAM), de carbon lefty, en de velgen Notubes ZTR Olympic. Zadelpen wordt een 40cm exemplaar.
Misschien deze week ?
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Mijn SLR's zijn ook binnengekomen. Ga ze vrijdag afhalen. Dan nog enkel mn crank. De Crank Bross 4Ti eierkloppers zijn onderweg vanuit Oostenrijk.

Ben wel niet zo te spreken over de lakkwaliteit. Heb het frame dit weekend es mooi opgeblonken en op de bovenbuis zijn al heel wat krasjes te zien. En dat voor een frame out-of-the-box... #-o Was me niet opgevallen wanneer ik het frame ben gaan afhalen, want het stond vol met vette vingers van de voormontage. Mag met het frame deze week nog es bij de lbs gaan om dat toch es te bekijken. Ik weet dat zwart vlug gekrast is, maar met 0 km op de teller...

Met onderstaande pic kan je al een idee vormen over de afmontage. Gewoon Hopes, Ritchey WCS-onderdelen en een FRM-crank bijdenken. Komt dus aardig in de buurt he 8)
Last edited by Steven vd Eynde on Tue 26 Jun 2007 18:54, edited 1 time in total.
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Is da nu nog ni af? #-o
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Haast en spoed zijn zelden goed! Nooit een kalender van de Bond Zonder Naam gehad?? :lol:
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Zwarte carbon is een pain in the ass! Na 1500km kijk er zelfs niet meer naar, maar het heeft bij mij maar één rit geduurd voor het vol stond met kleine krasjes... #-o
Véél succes met de opbouw van uw killer machine :-)
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

stevenvde wrote:Haast en spoed zijn zelden goed! Nooit een kalender van de Bond Zonder Naam gehad?? :lol:
Wel hoor, altijd uitgehangen in de keuken.
Steven vd Eynde
Mountainbiker

De opbouw is in 'volle gang'. Deze week komt normaal de crank binnen en dan kan ik (lees: den Arno) starten met de verdere afmontage en fijnafstelling. Alvast wat piccies; na al die maanden heb ik hier nu toch iets staan wat op een fiets begint te lijken :bounce:

Here we go...

Image
Image
Image

Fiets zal juist klaar als ik in verlof ga. Zal van die 3 weken niet te veel thuis zijn!
Jannemanneke
Mountainbiker

Post by Jannemanneke »

Deze fiets is echt wel geil!! Image Image
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Eigenlijk had ge beter ne standaard gekocht en omgebouwd.
Ps staat die bike nu bij Arno? :-)
Topsy
Mountainbiker

Post by Topsy »

BANGELIJK!! Echt waar , zalige race monster!!! :drunk:
Post Reply