Examentopic

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

morgenochtend om 9h mijn laatste, mondeling van multivariate data-analyse, de prof heeft de gewoonte om al heel de week een klein uur te laat te beginnen, laat ons hopen dat em eens verandert van gedacht en op tijd deraan begint en als alles goed gaat zonder herex naar het 4de en laatste jaar aan unif gent
en is hij op tijd begonnen? :wink:
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

S k u l l wrote:Hier ook A-attest en geen enkel buis, maar volgend jaar gaat het wel iets anders worden (TEW in de KU Leuven) :-?
Ultra cliché natuurlijk, maar alles bijhouden. Op het einde alles proberen recht te trekken, dat lukt ni
En die Oude Markt he, daar gaat zo'n aantrekkingskracht vanuit, ni normaal. Ik ben dan wel van omstreken Leuven, maar er vlak naast zitten is toch nog wat anders :drunk:

en nu : werken voor uw kot, uw benen onder u lijf uitlopen voor de klein mannekes, en af en toe eens op stap.
Klaag gerust over de examens, maar de rest van het jaar is heaven.
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

tis hier al efkes stillekes, betekent dus wsl da ik bijna de enige zal zijn die nu pas afkomt met "tis gedaaaaaaaaaaaaaaaaaaan" :P

vandaag nog de laatste 2 examens gedaan en nu nog afwachten tot vrijdag wa het wordt en dan (hopelijk) 3 maandjes, rust, rijde, reizen...

en hoe zit het met jullie? hopelijk allemaal een lange lange vakantie!!
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

jeej kmag er drie herdoen. :-?
Een die zeker zal gaan voor de andere twee nog veel werk. pff nu maand werken en dan maand leren leuke vacantie #-o
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

roy wrote:
focus_wrc wrote:afwachten roy, ik weet het donderdag pas :^o
Ik ook ze maar ik ben altijd zeker van mijn stuk :drunk:

Een week later...

roy wrote:jeej kmag er drie herdoen. :-?
Een die zeker zal gaan voor de andere twee nog veel werk. pff nu maand werken en dan maand leren leuke vacantie #-o
:-D
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

SjoerieMoerie wrote:
roy wrote:
focus_wrc wrote:afwachten roy, ik weet het donderdag pas :^o
Ik ook ze maar ik ben altijd zeker van mijn stuk :drunk:

Een week later...

roy wrote:jeej kmag er drie herdoen. :-?
:-D
Geplaatst: Di Jun 26, 2007 7:06 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

bah kword hier jaloers e ben ik nu de enige die tweede zit zal hebben

net daarvoor
focus_wrc
Mountainbiker
Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Post by focus_wrc »

oja eventjes uit het oog verloren, ben ook geslaagd. 1 te verwachten buis die gelukkig gecompenseert wordt met een ander vak in de cluster :roll:
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

roy wrote:jeej kmag er drie herdoen.
Een die zeker zal gaan voor de andere twee nog veel werk. pff nu maand werken en dan maand leren leuke vacantie
pff 3 herdoen en dan nog moeten werken ook :-? ma ge zult hier en daar tussendoor wel wa tijd hebben zeker om toch een beetje vakantie te hebben, ale khoop het toch voor u!
bij mij ist nog beetje afwachten, stom vak van gisteren, deel goe gegaan, deel slecht (en da staat natuurlijk opt meeste punten) dus ist nog zien hoe goe en hoe slecht :-?
focus_wrc wrote:oja eventjes uit het oog verloren, ben ook geslaagd. 1 te verwachten buis die gelukkig gecompenseert wordt met een ander vak in de cluster :roll:
proficiat he! :P
çommie
Mountainbiker

Post by çommie »

gemakkelijk er door, a-attest en geen enkele buizen, laat de vakantie maar komen 8)
xkwizit
Mountainbiker

Post by xkwizit »

Xkwizit heeft eindelijk ook gedaan met de examens. Nu op weekend in houffalize! Nu de punten nog afwachten.
Post Reply