Thompson Orbit : 2 x plat per week
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Sjoerie
- Mountainbiker
Awel geef het goede voorbeeld isPuzzle wrote:Ik ben er ook voor om iedereen te verplichten van zijn naam, adres, beroep en strafblad te plaatsen onder al zijn berichten.
De mensen zouden dan wel oppassen als ze reageren op een bericht waar "politieagent" onder staat, of "zoveel keer veroordeeld wegens ..."
Puzzle is de enige account waar ik mijn naam heb gebruikt.
Ik heb thuis geen internet.
Alle accounts waar je over spreekt kunnen aangemaakt zijn door om het even wie.
Juist zoals Casran van www.procycling.be niet de Pieter De Neve is die we gewoon zijn, zo zijn de Cliffen die je overal vindt ook niet dezelfde.
Ik ga straks mijn e-mailadres veranderen. Daardoor ga ik niet meer kunnen inloggen. Dat heb ik al eens gedaan met Puzzel.
Er zijn dus geen accounts meer waarvan kan aangetoond worden dat ze van mij zijn.
Ik heb thuis geen internet.
Alle accounts waar je over spreekt kunnen aangemaakt zijn door om het even wie.
Juist zoals Casran van www.procycling.be niet de Pieter De Neve is die we gewoon zijn, zo zijn de Cliffen die je overal vindt ook niet dezelfde.
Ik ga straks mijn e-mailadres veranderen. Daardoor ga ik niet meer kunnen inloggen. Dat heb ik al eens gedaan met Puzzel.
Er zijn dus geen accounts meer waarvan kan aangetoond worden dat ze van mij zijn.