Logboek
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
- Quadrifoglio
- Mountainbiker
- MaC'Red
- Mountainbiker
ik heb eens rondgekeken in mijn files en heb voor jullie Crosstrack 2.05 gevonden en te downloaden vanop mijn webstek op de volgende pagina ==>> http://members.lycos.nl/themountainbike ... strack.htm
PS : dit is weliswaar engelse versie he
Greets Gizmo
PS : dit is weliswaar engelse versie he
Greets Gizmo
- Nico Wils
- Mountainbiker
Mijn gegevens hou ik bij tot op het einde van het seizoen en dan kan ik zien waar ik volgend jaar moet bijsturen om bijvoorbeeld een bepaald onderdeel beter te trainen of andersom.Nullius wrote:Allemaal goed en wel .. maar mag ik vragen wat jullie met deze gegevens allemaal doen achteraf ?
Misschien ga ik ook wel beginnen met een logboek bij te houden maar ik weet nog niet goed waarvoor het nuttig is die bepaalde informatie te hebben ...
Ook handig ivm met ziekte en dergelijke, je kan steeds terugkijken en het niveau aanpassen aan je laatste trainingsweken om zo verder op te bouwen na je ziekte.............
Je leert je lichaam beter kennen en na een aantal seizoenen kun je zien welke trainingen je prestaties het meest bevorderen en zo je eigen schema's leren opstellen.
Want zoals je misschien weet, ieder lichaam is anders en reageert ook anders op bepaalde trainingen, wat voor jou goed is kan minder goed zijn voor een ander.
Daarom dat standaard schema's die je her en der vindt wel goed zijn en werken, maar als je echt topprestaties wilt leveren je individueel moet werken en trainingen toepassen waar je lichaam het beste op reageert.
- Quadrifoglio
- Mountainbiker
Post by Quadrifoglio »
1. Om volgend jaar eens te kunnen teruglezen wat ik juist over een bepaalde TT vond.
2. als extra bron van motivatie.
2. als extra bron van motivatie.
- InSaNe_ClowN
- Mountainbiker
Post by InSaNe_ClowN »
ik doe da ook elke rit , kijk maar eens op ->www.insane-clown.tk en dan op mijn "ritten(exel)" klikken
ok tis misschien niks tegenover die van jullie
maar ik ben pas begonne
en ben bezig met nog andere sporten en school ( ben ma 15j. )
maar 1 ding is zeker ! -> i love MTB !!
( oja , ik maak ze via exel )
gr33tzz[/url]
ok tis misschien niks tegenover die van jullie
en ben bezig met nog andere sporten en school ( ben ma 15j. )
maar 1 ding is zeker ! -> i love MTB !!
( oja , ik maak ze via exel )
gr33tzz[/url]