Thompson Orbit : 2 x plat per week

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Puzzle
Mountainbiker

Thompson Orbit : 2 x plat per week

Post by Puzzle »

Ik heb afscheid genomen van mijn prutsen.

Op drie jaar tijd heb ik twaalf velo's gehad: een herenvelo, zeven MTB's, drie koersvelo's en een tijdritvelo met een klein voorwiel. Zo ene, maar zonder opzetstuur en met blauwe bandjes ipv gele:

Image

Vijf zijn er naar de kringwinkel gegaan en de vijf ergste zijn mee met de gemengde metalen. Ik heb twee MTB's gehouden omdat die tenminste 8-speed zijn: een Progear om te koersen en een Thompson om naar de winkel te gaan.

Nu was er een probleem met die Thompson Orbit. Ik reed er twee keer per week mee plat. Met mijn zes andere MTB's ben ik nooit plat gereden. Er moest dus iets serieus mis mee zijn en ik heb het gevonden. Het randje waar je banden blijven achter zitten is zeer smal. Om een of andere reden kwam er altijd een langwerpige snee in de binnenbanden. Ik heb er andere velgen op gezet met een breed randje. Nu is het in orde.
cjmtb
Mountainbiker

Post by cjmtb »

En wat is je bedoeling nu met dit topic?
Puzzle
Mountainbiker

Post by Puzzle »

cjmtb wrote:En wat is je bedoeling nu met dit topic?
Ik waarschuw de mensen voor dit merk.
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Puzzle wrote:
cjmtb wrote:En wat is je bedoeling nu met dit topic?
Ik waarschuw de mensen voor dit merk.
Men zou beter de mensen waarschuwen voor psychopaten hier opt forum :roll:
Puzzle
Mountainbiker

Post by Puzzle »

Ik ben er ook voor om iedereen te verplichten van zijn naam, adres, beroep en strafblad te plaatsen onder al zijn berichten.

De mensen zouden dan wel oppassen als ze reageren op een bericht waar "politieagent" onder staat, of "zoveel keer veroordeeld wegens ..."
Corsa
Mountainbiker

Post by Corsa »

Da probleem van platrijden kan Thompson toch niks aan doen?
formax
Mountainbiker

Post by formax »

Puzzle wrote:Ik ben er ook voor om iedereen te verplichten van zijn naam, adres, beroep en strafblad te plaatsen onder al zijn berichten.

De mensen zouden dan wel oppassen als ze reageren op een bericht waar "politieagent" onder staat, of "zoveel keer veroordeeld wegens ..."
Stoer... #-o
De_sprinter
Mountainbiker

Post by De_sprinter »

Whoehoew, de gekende "Cliff" van wielertoerist.be heeft zijn teretorium blijkbaar veranderd =D> :lol:
De_sprinter
Mountainbiker

Post by De_sprinter »

hier één van zijn hoogtepunten op wt.be
Er zullen er hier mss ook wel staan maar het is toch het lezen waard
:lol:

http://www.wielertoerist.be/forum/viewt ... f&start=10
Simp
Mountainbiker

Post by Simp »

En wat heeft dat hier te maken met deze topic? Misschien is het niet meteen de interessantste en nuttigste topic voor u en mij, maar daarom moet je toch niet beginnen zeveren over die persoon door er een ander forum bij te sleuren. Antwoord dan niet ofzo :roll:
Post Reply