Het was na de aankomst al, dus dat heb ik gemistmaltje wrote:Gij hebt mij dus zien sterven?Mister No Chaïn wrote:Dacht al dat ik je had zien rijden in je piratentruitje!maltje wrote:De kogel is toch van richting veranderd!
We zijn met zen 2tjes dan toch naar Oud Heverlee geweest.
Leuke tocht in een leuke streek.
Bij aankomst redelijk leeg.
Ale op naar volgende week.
Ik ben nog een piraat tegengekomen maar die had korte mouwen.
(Niet heel) Trage bikers rijden samen.
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
OOk naar O-hever geweest, samen met een van 12 jaar en een beginner, hebben maar 28 km gedaan (spijtig want eigenlijk wou ik voor de 100 km gaan, maar ja men kan niet alles hebben in leven, maar als ik iemand een plezier kan doen zal ik het niet laten),op bepaald moment dacht ik maltje gezien te hebben door zijn kledij en zegde nog tegen de kleine moet je ook zo iets niet hebben. Dus had ik toch een juiste vermoeden.
Ik ga volgende zondag naar Overpelt ,2 kinderen+ beginner gaan mee, de 12j en beginner gaat de 25 doen en de 8 jaar en ik de kindertoer doen, had dat gevraagd of hij eens mee mocht en wat kan je dan zeggen.
Allé tot binnen kort
Ik ga volgende zondag naar Overpelt ,2 kinderen+ beginner gaan mee, de 12j en beginner gaat de 25 doen en de 8 jaar en ik de kindertoer doen, had dat gevraagd of hij eens mee mocht en wat kan je dan zeggen.
Allé tot binnen kort
- Nazgul
- Mountainbiker
- Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
Veel succes met het opleiden van nieuw jong geweldnidecker wrote:OOk naar O-hever geweest, samen met een van 12 jaar en een beginner, hebben maar 28 km gedaan (spijtig want eigenlijk wou ik voor de 100 km gaan, maar ja men kan niet alles hebben in leven, maar als ik iemand een plezier kan doen zal ik het niet laten),op bepaald moment dacht ik maltje gezien te hebben door zijn kledij en zegde nog tegen de kleine moet je ook zo iets niet hebben. Dus had ik toch een juiste vermoeden.
Allé tot binnen kort