01/07/07 Oud-Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mennik
Mountainbiker

Post by mennik »

Mooie tocht, zeer goede organisatie. Favoriete stukken zijn de single-track langs de spoorweg (grez doiceau?) en de idyllische stukjes tussen de korenvelden.

100.1 km - 1120 hm - 21.0 gem.
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Wil iemand wel eens duidelijk maken aan de mensen die frisdrank willen promoten dat na een mountainbiketocht het aan te raden is om frisdrank MET SUIKERS te geven!
Aan die sugarfree bulshit heb ik(en nog vele andere)NIETS!!
Luc
Mountainbiker

Post by Luc »

Het was een mooie en verrassend moddervrije tocht, vlot tot zeer vlot bollend. Bevoorradingen en algemene organisatie waren uitstekend. Hij leek me wel wat vlotter verteerbaar dan voorgaande edities. Na 60km viel tijdens het rijden plots de 1 maand oude Lefty van m'n maat z'n Cannondale Rush uit elkaar (het voelt net alsof je vork gewoon in twee breekt) en was het game-over voor hem.
Gelukkig voor hem viel de vork tijdens een zeer trage passage uit elkaar zodat hij er niet teveel lichamelijk letsel aan overgehouden heeft. De pechdienst was zeer efficient en snel stond m'n maat terug aan de startplaats. Zelf haspelde ik de overblijvende 40km nog af en die waren best te pruimen. Mooie passages en ook nog een paar mooie hellingen lagen er in het laatste deel nog te wachten.
Na 4u40 en 101km bol ik tevreden over de meet, het was heel lang geleden dat ik nog eens off-road gereden had en dit was een mooie tocht om terug het veld op te zoeken.
Last edited by Luc on Mon 02 Jul 2007 15:08, edited 1 time in total.
Eriks
Mountainbiker

Post by Eriks »

De eerste foto's zijn op de website gepubliceerd.

http://www.downhillbikers.be/Meerdael%2 ... otos1.html
Viper San
Mountainbiker

Post by Viper San »

Vanwege alle Downhill Bikers een enorme dank voor de massale opkomst! En het doet uiteraard deugd om zoveel lovende reacties te lezen en horen...

Wat de minpuntjes betreft, gezien het begin van de vakantieperiode hebben we een redelijk aantal medewerkers moeten missen en hierdoor iedereen maximaal op de belangrijkste plaatsten moeten zetten (parcours, bvvd'en en inschrijvingen). Vandaar dat we pas vanaf 10 uur de fietstenparking hebben kunnen bemannen...

Het ganse parcours wordt vanaf zondagmorgen half zeven permanent bemand en gecontroleerd, meer kunnen we niet doen...Jammer dat er nog altijd enkelingen zijn die het nodig vinden om pijltjes weg te nemen of om te draaien...

Maar niet getreurd...we maken werk van de 16° editie op 6 juli 2008!

Een tevreden organisator!
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

#-o #-o #-o
Ik heb blijkbaar een vré schone tocht gemist.
Kga deze nu al aanduiden voor volgend jaar.
Woody Woodpecker
Mountainbiker

Oud-Heverlee 1/07/2007

Post by Woody Woodpecker »

Heb samen met een dorpsgenoot de 100 km afgehaspeld. Proficiat met het schitterend, vernieuwd parcours! Wat een natuurpracht hebben jullie daar te bieden! Ik kan geen minpunten opnoemen en kijk nu al uit naar de volgende Meerdael Classic. Dit was alvast een topper van formaat! Nog een dikke merci aan alle medewerkers =D> =D> =D> .
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

Zeer mooie tocht =D> =D> =D>

Dank u en proficiat aan de organisatie.
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Voor de 1ste keer deze tocht gereden omdat ik nog maar bezig ben vanaf 31 dec 2006. Schitterende tt echt schoon parkours en schooon vrouw volk ook =D> dees meiske stond eerst aan inscrijving van de 65 en daarna 2de bevoorading voor de 65. die mag van mij gerust meedoen aan miss verkiezing zenne..
:lol:
1van de zwaarste tt's die ik tot nu toe gereden heb ondanks da ik dikwijls die kanten ga biken(tervuren,vossem,overijse,bertem ect)alles 5sterren buiten één dingske
Vroeg aan de start naar de juiste km en hij zei me voor de 65 da het er 62 waren maar uiteindelijk waren het er bijna 70 had er niet opgerekend en bobijntje was goed af op laatste overal opgereden onderwege 2x moeten afstappen,daar aan die single track aan die spoorweg en dan nog na de 1ste bevoorading.. nu toch 19.8gem wa niet slecht is vind ik!
Volgen jaar missch is proberen voor de 100..tot volgend jaar . een tevreden biker!! [-o< =D>
Doobie
Mountainbiker
Location: Cube LTD Team 2007-Xt -Lx-Mavic Crossride-Formula K18- Reba -Selle Italia Flite & Scott Vantage

Post by Doobie »

Behoort bij de toppers van het jaar!!! =D>
Prachtige streek met geweldig parcours, wat wilt ne mens nog meer?
Doe zo voort :-D :P
Post Reply