30/06/07 Veldegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

gisteren de 60 met Voltman en Fast Fritz gereden en na enkele km's gemerkt dat er enen te veel mee was... het manneke met zijnen hamer op mijnen rug! Van begin tot einde! ... dan nog juist een parcours met snelle wegen wat nog meer in mijn nadeel speelde! (ben al geen te rappe en op de bane moet ik precies dubbel zo hard trappen om mee te kunnen!) :oops:

voor de rest kan ik mij aansluiten bij bovenstaand commentaar, organisatie: niets op aan te merken, bepijling, bevoorradingen, ... 10/10
(misschien toch 1 kleine opmerking... ik miste een banaantje.. maar we zijn verwend hé)

@traxer: ik duim voor jouw beterschap! :wink:
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

MoozeMeiske wrote:gisteren de 60 met Voltman en Fast Fritz gereden en na enkele km's gemerkt dat er enen te veel mee was... het manneke met zijnen hamer op mijnen rug! Van begin tot einde! ... dan nog juist een parcours met snelle wegen wat nog meer in mijn nadeel speelde! (ben al geen te rappe en op de bane moet ik precies dubbel zo hard trappen om mee te kunnen!) :oops:

voor de rest kan ik mij aansluiten bij bovenstaand commentaar, organisatie: niets op aan te merken, bepijling, bevoorradingen, ... 10/10
(misschien toch 1 kleine opmerking... ik miste een banaantje.. maar we zijn verwend hé)

@traxer: ik duim voor jouw beterschap! :wink:
He Moozeke, ik had nochtans je kaartje en dat van Mister T. meegebracht.
Ik had ze je bij een koude leffe willen geven, maar nu lig ik met een koude zak ijs op mijne poot, terwijl ijs zoveel lekkerder is in cointreau (bievoorbeeld :wink: ).
t'zal voor de volgende keer zijn, zeker... :-?
sofeurken
Mountainbiker

veldegem

Post by sofeurken »

chaufeurken reed vandaag mé een trekteurken geloof ik!ben er pas doorgekomen na de2é bevoorrading,we gaan dringend ne keer in de week moeten ryden!,tis toch zulk goe weer almaar!ik vond het wel nog een mooi tochtje,goei bevooorr,goei douches en vriendel mensen!warme bakker en kenny waren niet 1 maatje maar zeker 2 maten te sterk voor my vandaag,zal nog wel s passen.ook proficiat aan t wyveke da de 56km afgehaspeld heeft aan19.5gem,k'geraakte zelf maar aan 21.5gem(78km)amai,straks kan ze met ons meeryden!
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

Vond deze TT in orde inderdaad soms nogal wat road maar ja.

Ben ne keer of drie gestorven op men veloke en heb ervan genoten.
Is toch wat raars aan de ene kant kwaad op mezelf :evil: voor nen iets minderen dag :drunk: en aan den anderen kant vind ik da een plezant gevoel als ge nog eens tegen diene muur loopt :^o

Niet dak zo slecht was maar had nie t'gevoel da alles vlot verliep #-o

@lok3600 volgende keer ga k op den apres wat langer blijven :wink: ,kenny bedankt voor me eens te laten tjooooolen =D> :bounce: , chauffeurken prettig weerzien al was het niet lang :lol: ,
EN de 15jarige AMG we zullen eens een ritje samen doen tijdens de vakantie op ne dinsdagmorgen als ge da ziet zitten zal niet zo rap gaan,
denk dat het nog te vroeg is voor u om met ons mee te vlammen op nen zondag. :wink:

Jammer dak niet vel tijd had op den aprés maar de groetn aan alleman van t'forum

@traxer veel beterschap
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Zaterdag na 2 uurtjes slaap :drunk: toch vertrokken voor de 75 km en raar maar waar, ik heb ervan genoten! Het deed deugd om weer eens een vlakke rit te mogen rijden.
De organisatie is zich er tenvolle van bewust dat er teveel roadstukken inzaten, dus volgend jaar zullen we alweer een schitterend ritje mogen verkennen!
De zondag heb ik dan met mijn dochtertje Hanne de 35 km gereden en voor haar eerste tocht moet ik zeggen : bravo meid!!! =D>

Bedankt aan de driekoppige organisatie!!!! Je moet het maar doen! Perfecte bepijling, 3! mooie bevoorradingen, alles was prima georganiseerd! =D> =D>

Aan Traxer : We DUIMEN voor een vlug herstel!!!
moddereter
Mountainbiker

Post by moddereter »

Gisteren ook de TT gereden. het was op bepaalde plaatsen soms even erg als in de winter. Op de asfaltstroken kregen we soms nog te kampen met een stevige wind op kop. Net voor Vloethemveld even op asem moeten komen maar er dan weer doorgekomen.
Na de laatste bevoorrading nog eens goed door gevlamd.
Goede organisatie, proficiat!
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

tobi wrote:De 75 km afgereden me wim en nog een paar brigand bikers :-D
Twas lastig ...! Na 55 Km bezoek get van de man me de hamer :( Dan even een dipje ... tot de derde bevoorading afgezien !
Achter de derde bevoorading ging het weer stukken beter en heb ik nog mee gereden met Veeteeteetje en lichterveldenare :-D
Mij weer goed geamuzeerd dus !

Grtz tobi
@Timo, Wim heb ik daar niet gezien, maar Karel, Kristof, Nicolas en mezelf (Tom) des te meer.
Sterk gereden. Het gemiddelde lag om en bij de 26,5 km/u.
En die man met de hamer, die heb ik niet gezien hoor :wink:
Alleen de vrouw met de krampen is op het laatste eens langs geweest :P
Laatste km's nog wat bij VVTje en Lichterveldenoarke gehangen.
En u nu nog eens inschrijven bij de Brigandsbikers, Timo; dan moeten we er je niet telkens van rijden :P 8) :wink:

Tocht zelf: goede organisatie, goed verdeelde bevoorradingen (alhoewel ik dacht dat de derde na 14 km kwam, en nadien bleek het 24 te zijn - en ik maar sjette geven en meedraaien...). Wel geen banaantjes (me love banaan).
Parcours zelf: tja, typisch voor de streek zeker. Niet echt mijn ding, maar 't positieve is dat je er op kan vlammen en rapper aan den après bent.
Alleen die koeievla waar ik met mijne 2.0 recht ben ingereden was minder (ook voor diegene die achter mij reed :lol: )

edit:
Traxer wrote:He Moozeke, ik had nochtans je kaartje en dat van Mister T. meegebracht.
Ik had ze je bij een koude leffe willen geven, maar nu lig ik met een koude zak ijs op mijne poot, terwijl ijs zoveel lekkerder is in cointreau (bievoorbeeld ).
t'zal voor de volgende keer zijn, zeker...
dank bij voorbaat, maar maakt maar eerst dat ge terug goed te been, minstens te fiets bent!
't zal wel nog een keer passen!
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

In juni hoogstens 2 keer gereden, 1 keer in Roeselare den 30 KM zo tussen de examens door en in mei ook bijna nie gereedn want toen ben ik geopereerd aan m'n knie, dusja 'k wist op voorhand al dak nie ging mee kunne, maar nu ebbek weer een heel vakantie om weer wa te rijden é.
LowieN
Mountainbiker

Post by LowieN »

Gisteren voor de eerste keer TT Veldegem gereden (met de nieuwe fiets). Aangezien ik nog maar net begonnen ben met mountainbiken, de 35km gereden (gem. 18,7km/u, er mag dus nog serieus aan de conditie gewerkt worden). Ik vond het een plezante toch (samen met twee vrienden gereden), vooral de bosstukjes waren leuk, af en toe wel een strakke tegenwind. De bevoorrading in bepijling was pico bello.
Ik ken nog geen forumleden, aangezien het de eerste echte TT is die ik gereden heb... misschien dat ik er bij een volgende TT een aantal ontdek ;-)

Greetz
Master K
Mountainbiker

Post by Master K »

4 maanden stil liggen en toch aan de 50 km beginnen, da was toch geen zo'n goed idee. #-o Ik zat al redelijk vlug dood. Kga dringend wat km's mogen bollen.
Post Reply