Yep jullie herinner ik. Ik had wel beziens aan de bevoorrading omdat ik helemaal onder de modder zat.Stibo wrote:Ai, das minder point7...
We reden iets na je toen je viel, enkele kilometers ervoor heb je nog met ons meegereden (truitjes van Waasland Mountainbike team, reclame van Centea)
Toen we passeerden stonden er al vele bikers bij u, ze vroegen naar het noodnummer, maar dat hadden we helaas ook niet bij. We hebben je daarna zien toekomen aan de bevoorrading...
Veel beterschap!! En dat je spoedig terug kan biken...
24/06/07 GROBBENDONK
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Point7
- Mountainbiker
- Point7
- Mountainbiker
Bedankt. Het zal niet meer 100% in orde komen met de vinger. Zal em waarschijnlijk niet meer volledig gestrekt krijgen. Was gebroken tussen 2 kootjes wat blijkbaar erg is en er was ook een stukje afgebroken.dédé wrote:@ point7
alvast veel beterschap met je vinger he.
ik stond naast jou geparkeerd met de wagen , ik hoop dat je snel trug op de mtb kunt klimmen . tot (hopelijk ) snel weer op de toertochten
De constant kloppende pijn is grotendeels weg maar hij is nog helemaal vastgespalkt. Morgen ga ik toch proberen een beetje op de hometrainer te rijden. Heb ondertussen al 7 dagen niets meer gedaan en dat is lang genoeg. De kilo's beginnen er weer aan te komen met zo ganse dagen te luieren.