01/07/07 Oud-Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Daddy
Mountainbiker

Post by Daddy »

S C H I T T E R E N D !
Dit was weer een TOERTOCHT die we met hoofdletters mogen schrijven.
Van begin tot einde was het weer puur genieten.
Dikke proficiat aan de Downhill Bikers, volgend jaar zijn we zeker terug van de partij !!! =D>
Pathos
Mountainbiker

Post by Pathos »

Leuk tochtje , mijn tweede editie . Goeie bepijling , bevoorading , mooi parcours . Gemid 22,7 op de 101.7 km.
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

Yep, een pracht organisatie in een pracht streek met als climax de bochtige afdaling single track in Pecrot.
Eigenlijk vond ik 3 bevoorradingen te veel voor de 65km maar men had daar wel schoon volk gezet :bounce:

Rit : 70 km, 795 hoogtemeters
sportyboy
Mountainbiker

Post by sportyboy »

was mijnen eerste meerdael classic, wist nie wat te verwachten maar de conditie zat goed dus het moest wel lukken. Heb de 65 km gereden en was toch bijne pertotale zelle, het venijn zat em in de laatste 14 km vond ik. Was een schoon TT'ke. met plaatsen toch redelijk wa modder onder de wiele gekrege, was toch wel weer wenne. Een paar lekkere klimmekes gehad, 2 keer eraf gemoete wegens te druk. bij de splitsing "steil" / "steiler" toch maar op safe gespeeld en voor steil gekoze. Aan de 2de bevoorrading stond wel een heel schoon meiske. en aan de start ook :P bevoorradingen waren dik oké. Volgend jaar ben ik er weer bij.

tot de volgende.
tigris
Mountainbiker

Post by tigris »

hoi daar in het verre heverlee
dit was opnieuw fata morgana met 5 sterren op uw tocht alles pico bello verzorgd doe zo verder
dikke proficiat
=D>
www.kortrijkse-mountainbikers.be
xkwizit
Mountainbiker

Post by xkwizit »

De "nog steiler" viel eigenlijk best mee, de singletrack met de kombochten was idd een stukje genieten.
Janske
Mountainbiker

Post by Janske »

Prachtige tocht, één van de beste dit jaar. Zowel de tocht als de bevoorrading dik in orde.
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

@ xkwizit
De mont blanc is die helling met bijna op het laatst een trap van ik denk 15 cm hoogte ( heb het nog nooit nagemeten ) daarna nog een stukske naar links en je bent boven.
Vandaag zijn we boven op de baan dan naar rechts gereden.
Als het nat en modderig is heb je op de rand van dien trap dikwijls (meestal ) een doorslippend achterwiel.
Jokke_vlo
Mountainbiker
Location: Scott Scale 710 - Scott Spark 700RC worldcup 2015 - Scott Spark 900SL 2017

Post by Jokke_vlo »

Downhillbikers ! Een ongelooflijk dikke proficiat Echt een zeer mooi en gevarieerd parcours met ook mooie technische afdalingen. Dit is een titanenwerk. Bovendien onderweg verschillende mannen met rugzak tegenkomen. Ook heel vriendelijk steeds vragend of alles ok is. Is een van de enige toertochten in de streek die qua techniek aanleunt bij de Ardennen.

Zelf heb ik een serieus klop van de hamer gehad op 95 km, dus net mijn tempo niet kunnen volhouden. In het midden te veel meegegaan met enkele snelle mannen op de 65. Gemiddeld 21.04 km/u op 104km.
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Het was een heel mooie toer met goed bevoorading, maar van een paar mede bikers ben ik wil ontgocheld. Ik had een twaalf jarige bij en die hadden ze bijna een paar keer van parcour geduwd. En erop zitten vloeken. Dat is me de eerste keer overkomen, wat ik eigenlijk nooit van bikers verwacht zou hebben, maarja er zijn wel overal een paar rotte apples tussen die enkel aan hun eigen denken, tot dat ze iets voor hebben. Maar aan de organisatie een dikke proficiat.
Post Reply