CTC 17/6 - 24/6- 1/7 (Geraardsbergen-Wetteren-Waregem)

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Red Limes
Mountainbiker

Post by Red Limes »

Om nu helemaal duidelijk te zijn: is de start voor de comp. nu om 17.30u?

Blijkbaar is het ook in ons team niet duidelijk, want daar denkt men ook om 20u...

Kwestie van 100% zeker te zijn #-o
pervelo
Pro
Location: Thompson/Bmc/pervelo bike/tune,chris king,no tubes,black spire.......

Post by pervelo »

Red Limes wrote:Om nu helemaal duidelijk te zijn: is de start voor de comp. nu om 17.30u?

Blijkbaar is het ook in ons team niet duidelijk, want daar denkt men ook om 20u...

Kwestie van 100% zeker te zijn #-o
15.00hr - 16.00hr recreanten
16.10hr full bmx,dirt show
16.30hr prijsuitreiking recreanten
17.30hr - 18.45hr comp
18.55hr full bmx,dirt show
19.15hr prijsuitreiking comp --NU ZONDAG AANSLUITEND LAKE JUMP!!!!
kristof bruyneel
Mountainbiker

Post by kristof bruyneel »

Beste vrienden,

De site van de city team challenge is toch heel duidelijk?
Start is recrea 15U00 en comp 17u30
mag ik misschien vriendelijk vragen om jullie vorige antwoorden omterent start uren te verwijderen van dit forum? Bedankt voor de sportiviteit?

De reclame verloopt niet moeilijk, buiten een foute persmededelingen.
fasboy
Mountainbiker

Post by fasboy »

terug mee gedaan aan ctc in wetteren,met veel moed begonnen aan de 2 de editie van ctc,parcour verkend en gezien dat er een trapken in zat waar ik op het eerste gezicht eens voor moest slikken #-o om over te rijden,maar kom we hebben al zottere dingen gedaan,en er terug af rijden via de trappen was al helemaal maf :wink: maar toch plezant,en indd niet echt goed voor de wielen dat hebben verschillende onder ons ondervonden :cry: had 1 lekke band en mijn collega gunther zelfs 2 x,toch vondt ik het mega parcour met uitzondering de zandbak die even teveel zand bevatte,geraardsbergen was te gemakkelijk om door te rijden maar dit is er wel wat over,soit ik kijk er al naar uit om naar waregem te gaan,en hopelijk komen er wat meer renners op af :wink:
ook dit nog,we hebben kennis gemaakt met de mannen van antrax die al meteen op vielen in geraardsbergen, met hun prachtige prestatie
in wetteren in contact mee gekomen en t'zijn toffe gasten waarmee we in de toekomst nog wel eens een wedstrijd zullen mee doen(bv 6 uren ofzo)
grts david
Kenzo
Mountainbiker

Post by Kenzo »

buddybiker wrote:gasten waarmee we in de toekomst nog wel eens een wedstrijd zullen mee doen(bv 6 uren ofzo)
grts david
das zeker dat!

K.
darksaint
Mountainbiker

Post by darksaint »

[ook dit nog,we hebben kennis gemaakt met de mannen van antrax die al meteen op vielen in geraardsbergen, met hun prachtige prestatie
in wetteren in contact mee gekomen en t'zijn toffe gasten waarmee we in de toekomst nog wel eens een wedstrijd zullen mee doen(bv 6 uren ofzo)
grts david[/quote]

inderdaad de buddybikers hebben antr(h)ax opgelopen :drunk:
ik stel voor om 1st nog wat toertochten te trainen om de 2de helft van antrax in vorm te krijgen,zodat we meer kans maken.

laat me zeker weten waar jullie rijden de zondag en hoe laat jullie vertrekken.Meestal rijd ik alleen toertochten omdat een deel antrax moet werken,blokken,moe is van werken,regen.... :cry:

ik kijk alvast uit naar waregem =P~ =P~ we zullen wel een sterk antrax figuur minder hebben moet werken :cry: :cry:
mvg,
fasboy
Mountainbiker

Post by fasboy »

wel we laten zeker iets weten,waar ons toertochten zich bevinden die we rijden,wel poperinge en houffalize zullen zeker op ons programma staan
grts david

groeten aan antrax team :wink:
darksaint
Mountainbiker

Post by darksaint »

vandaag in waregem de laatste manche gereden met 2 nieuwelingen in ons team,de 1 heeft nog maar 4 dagen zijn fiets en begint pas te bike'n en de andere is een collega van het werk die staat te roken in de wisselzone :drunk:

maar al bij al zijn we tamelijk....13de plaats.

ik heb gestart en de 1ste 3 ronden gereden en had toen 6de plaats maar dan zijn we geleidelijk gezakt naar de 13de maar voor ons was dat een goede prestatie.
jammer genoeg de LAKE JUMP NIET gezien....
terug nen buddybiker tegen gekomen =D> beetje staan kletsen...
en proficiat aan de PERVELO -18 jaar gasten!!!!!die mannen hadden nog deze morgen in vilvoorde een wedstrijd gereden en ze zijn tamelijk goe geeindigd.
aan organisatie
christophe heeft da goe gedaan,tamelijk goed verloop van de wedstrijd maar de start???? die was zoek niemand wist waar de start was,dan hebben ze een spandoek verkeert gehangen,en uiteindelijk kwam alles goe,enkel Planckaert had zijn chip niet mee [-X

mvg,
ps als je mij tegenkomt op nen tocht laat maar wa weten :-D
MaartenW
Mountainbiker
Location: Canyon ES5,Fondriest Domino plus, Colnago Master, Schauff Track, Diamant Cross

Post by MaartenW »

Ik was lid van het 2mans team de dikzakskes

59 recreanten ploegen lang meegestreden voor de laatste podium plek maar uitendelijk net de duimen moeten leggen en 5e geworden 5 teams in zelfde ronde dacht ik.

den dikke 4e weg, 7e gewisseld, ikke een rap rondje gereden en opgeschoven naar de 3e plek maar heel op het einde kwam er uit de achtergrond nog volk terug. Dien trap was wel lachen.

den dikke 7,5 ronden gereden ikke 5 mss dat em daarom krampen had in de sprint.
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Voila, als lid van de Dikzakskes (het vroegere Pervelo RTVT van Geraardsbergen en Wetteren) met bovenstaand individu gereden, mijn vaste ploegmaat kon niet maar de vervanging was zeker niet slechter... Integendeel, er zat veel 'poer' in de benen na onze freeride-exploten van gisteren...

Parcours was eigenlijk een beetje overdreven, de parkeergarage was een doolhof in de verkenning, verschillende hindernissen waren niet af en halfweg wedstrijd dan opeens wel, de start was... ja, waar was de start? De wisselzone was weer een probleem, eigenlijk veel de klein om alle bikers deftig te plaatsen...

Maar soit, eens op gang kwam alles goed en zijn we tot een 5e plaats kunnen rijden. Qua niveau was deze zwaarder dan de 2 voorgaande CTC's.
Post Reply