Maria-Aalter 29-06-07
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
ja jullie weten da toch dat ik liever bergaf rij dan bergopjodelaietie wrote: achteruitrijdende CP.
- betonboerke
- Mountainbiker
MARIA -AALTER
Post by betonboerke »
een van de de beste vtt van de streek, niets op aan te merken, weinig volk ( gestart om 18.00 uur 40 km terug rond 19.25) veel wind , dit maakte de tocht toch lastig; chapeau voor de inrichters. Ze verdienen meer volk, volgend keer meer reclame maken!!
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
cowboy peter wrote:
ja jullie weten da toch dat ik liever bergaf rij dan bergop.
Dat weten we intussen wel,maar achteruit bergaf rijden dat is nieuw!!!
Vrijdagavond was ik ook één van de forummers die aanwezig was.
Mijn woord gegeven aan Swentibold en de regen zou daar niet aan veranderen.Niettegenstaande het toch behoorlijk goed weer was (geen druppel gezien) Ook gestart in het mini-tgvke.Toen we na 10 km een brugske overmoesten ging de snelheid omhoog tot 45!!!!
Gelukkig zagen we aan de overkant van de vaart de bevoorrading staan en zijn dan direct naar daar gereden om dit te melden en natuurlijk hebben we ook een beetje op adem gekomen.Intussen waren we Jocca kwijtgespeeld,maar was Lichterveldenaere vanuit de achtergond komen aansluiten.
Het tweede deel van de tt samen afgewerkt aan een beter onderhoudend tempo.Dan nog een beetje geravot op de technische stukjes hier en daar en op dat speelpleintje op het laatst,tot we terug de tent in het vizier kregen,waar Jocca bijna stond te sterven van het wachten.Gelukkig kon Edse hem wat gezelschap houden.Na een fris douchke (ze hadden blijkbaar 30° verwacht),een lekker "stutje met hepse" gegeten en nog een beetje nagepraat met een lefke.(Gene "kaffie" voor ik,zulle
Al bij al,mij heel goed geamuseerd en de organisatoren hebben er zeker iets moois van gemaakt.
Volgend jaar zeker terug.
Hopelijk met meer forummers!!!!
Oja,de woodstock-revival was weer volop aan de gang,maar ik mocht niet binnen (Reden : geen "stoffatie" mee)