ben nog maar een maand aan het rijden en is eerste keer da ik val....
heb nu een mooi stukje titanium in men lichaam steken om sleutelbeen bijeen te houden, 6 weken revalidatie en dan terug opnieuw beginnen.
hier werd ik toch ook even stil van ik ben blij dat ik altijd een helm draag.rikke.beton wrote:Ben pas terug beginnen rijden met mtb, ik heb het een tiental jaar niet meer aangedurft om op een mtb te kruipen wegens een ongeval in een bos in de omgeving van Leuven. Mijn vier jaar jongere neef volgde mij in een steile afdaling gevolgd door een lichte helling. Boven op het hellingkje vertraagde ik even om te kijken of hij nog mee was en hij knalde tegen mijn achterwiel, ging over kop en belandde met z'n hoofd op een boomwortel. Toen was fietsen met een helm nog niet echt gekend, allee wij vonden het zelfs lachwekkend. Later bleek dat hij naar huis is gefietst met een sleutelbeen breuk en een hersenbloeding. Hij is enkele uren later gestorven aan de gevolgen hiervan. Ik heb mij ondertussen over de schuldgevoelens kunnen heenzetten maar als ik soms nog zie dat er mensen mtb'en zonder helm dan denk je toch even na hoor
Post by herder pollie »
Post by WardriverQ »
Mannen die niet kunnen hoppen met hunnen bikeEL_NOPPES wrote:niet persoonlijk
maar de ergste valpartij vind ik deze van vandaag (9 juli 07) tijdens de tour
wat was dat man