Goede bepijling, veel off-road, enkele pittige single tracks, veel bos (vooral dat draai en keerwerk in één bepaald bosje was heel amusant! ) en vooral de weergoden waren met ons!!!
Kortom, ééntje om te onthouden....
Post by vuul vintje »
Post by Rock Rider »
Ik wil wel met U eens meerijden zulle. Ik denk niet dat ik u al ben tegen gekomen maar de beschrijving verder in de topic moet volstaan. En als chauffeurken er is (die ken ik van Parijs-Roubaix) dan moet dat lukken. Als ik mag meerijden hé natuurlijk.den wakkere bakker gits wrote:Wie komt er eigenlijk de zondag ik start om 8u30 moesten er liefhebbers zijn om met mij de 70 te rijden let me know please
Post by Rock Rider »
Bij ons kan "een stuk spelen" zowel iets met drank als iets met vrouwen zijn (of zelfs iets met alle twee samen)Rock Rider wrote:@ Moustache... Schoon verslagske... trouwens, had geen stuk gespeeld tenzij da wa anders betekent bij gij dan hier... maar wel een stukske gedronken...
Post by kommil foo »
Nog eens sorry hoor...kommil foo wrote:Na een tijdje kwam moustache ons vervoegen en blijkbaar viel ik nie goed in zijn smaak want in een kriere reed hij tegen mij aan en ik plons de modder inneen niemand van ons kon er iets aan doen gewoon hetzelfde spoor op dezelfde tijd willen nemen en baf
![]()