Sven Nys en de Olympische spelen

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

lol

Sven Nys rijdt BK en WK mountainbike

Sven Nys heeft zijn mountainbike-ambities nog niet helemaal opgeborgen. De Rabobank-renner gaat dan wel niet naar de Olympische Spelen van Peking, maar rijdt zondag wel het BK in Ottignies en ook het WK staat op zijn programma.
'Ik ga niet naar de Spelen, maar ik blijf wel mountainbiken', zegt Nys. 'En ik doe dat met veel ambitie'. Nys rijdt in juni ook de Wereldbekerwedstrijd in Malmédy.

van de grootste sportkrant van vlaanderen:

http://www.sportwereld.be/Article/Detai ... HT1E83N2_2
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

cyclon wrote:maar rijdt zondag wel het BK in Ottignies
Dan hebben ze het op hun site toch al aangepast, in de krant staat dat hij nu zondag het BK in Tervuren rijd en ook het WK in Londen #-o.
Last edited by Mister No Chaïn on Fri 29 Jun 2007 19:55, edited 1 time in total.
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

en iets van een wereldkampioenschap in londen :roll:
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

aj kwak wrote:1. KAN ER MIJ IEMAND VERTELLEN WAAR ZONDAG HET BK MTB IN RONSE PLAATSVIND ?
2. WIE GAAT ER ALLEMAAL NAAR DE WERELDBEKER MTB IN MALMEDY KIJKEN VOLGENDE WEEK ?
Waarschijnlijk hebben ze het dus over het BK op de weg in Ronse, maar van die wereldbeker mtb in Malmedy had ik ook nog niet gehoord.

In elk geval prachtig staaltje van journalistiek #-o .
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

ja.. journalisten op hun best :lol:

professionaliteit is allang geen vereiste meer om die job te doen, uit je nek kletsen is een absolute vereiste om nog aangenomen te worden bij de pers :^o
tègniesj
Mountainbiker

Post by tègniesj »

Sunn xtreme wrote:
tègniesj wrote:Ben zelf actief MTB renner geweest in internationale wedstrijden en nationaal, alsook ook op de weg, en occasioneel in het veld.
helaas denk ik dat je veldrijden op dat niveau sterk onderschat, zoals velen.

... Dat last hebben van echt warme temperaturen, heeft hij al van bij de jeugd..is altijd al een probleem geweest bij hem. het is zeker geen uitvlucht, wat sommigen er ook van zeggen, of denken - al dan niet via media.
1) Dan heb je misschien regelmatig mijn achterste kunnen bewonderen?

2) Ik ken Nys al van voor hij bij de nieuwelingen reed, ken hem dus niet 'van horen zeggen'
3) Nys is een topsporter ! Ik supporter zelfs voor hem.
4) Lees mijn vorige bericht eens GOED na: MTB en Cyclo-X verschillen van elkaar.
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

tègniesj wrote:
Sunn xtreme wrote:
tègniesj wrote:Ben zelf actief MTB renner geweest in internationale wedstrijden en nationaal, alsook ook op de weg, en occasioneel in het veld.
helaas denk ik dat je veldrijden op dat niveau sterk onderschat, zoals velen.

... Dat last hebben van echt warme temperaturen, heeft hij al van bij de jeugd..is altijd al een probleem geweest bij hem. het is zeker geen uitvlucht, wat sommigen er ook van zeggen, of denken - al dan niet via media.
1) Dan heb je misschien regelmatig mijn achterste kunnen bewonderen?

2) Ik ken Nys al van voor hij bij de nieuwelingen reed, ken hem dus niet 'van horen zeggen'
3) Nys is een topsporter ! Ik supporter zelfs voor hem.
4) Lees mijn vorige bericht eens GOED na: MTB en Cyclo-X verschillen van elkaar.
1) zou kunnen, geen idee. kheb er wel meer gezien, alsook anderom :)veldrijden was pure bezigheid zonder doelstelling voor mij, resultaat onbelangrijk.
2) kan, er zijn er nog meer die hem zolang (of langer) kennen.
3)als hij geen topsporter was, was hij zeker geen prof. lijkt me logisch. kheb geen afbreuk gedaan aan hem, maar het stoort me wel dat er velen direkt gif spuiten omdat hij in een nieuwe dicipline geen top draait - vooral omdat hij moet wennen / aanpassen. Alleen zijn er nogal wat toppers en subtoppers die echt wel vergeten zijn hoelang het bij hen duurde (jaren zelfs) eer ze iets konden laten zien op internationaal vlak. vooral aan hen om hun mond te houden denk ik dan.
4) gelukkig is mtb niet idem aan veldrijden, alsof ik dat niet doorhad.
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

@tégniesj en sunn extreme precies nog altijd twee winnaars é :lol: denk dat jullie eigenlijk alle twee het zelfde denken over de sven maar het randgebeuren anders intrepeteren :wink:
xkwizit
Mountainbiker

Post by xkwizit »

nys precies toch goed genoeg om meirhaeghe te kloppen, jammer dat roel toevallig ziek was
davidS
Mountainbiker

Post by davidS »

xkwizit wrote:nys precies toch goed genoeg om meirhaeghe te kloppen, jammer dat roel toevallig ziek was
hij was niet ziek, maar uitgeput van het slopende seizoen
Post Reply