Dus als ik het goed begrijp, is op- en afrit 10 Torhout wel open in tegenstelling tot op- en afrit 11 Ruddervoorde-Zedelgem die gesloten is. Klopt dit ?katrien20 wrote:Horsepower schreef:
Een praktische vraag omtrent de wegenwerken op de E403/A17 :
1. Heenrit komende van Kortrijk : Is afrit 11 Ruddervoorde-Zedelgem open ?
2. Terugrit : Is oprit 11 Ruddervoorde-Zedelgem naar E403 richting Kortrijk open ?
Groeten.
Horsepower
Neen hoor! Je neemt best de afrit Torhout en aan het rondpunt neem je richting Veldegem. Het is trouwens ook de kortste weg hoor!
30/06/07 Veldegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Horsepower
- Mountainbiker
Post by Horsepower »
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Ja.Horsepower wrote: Dus als ik het goed begrijp, is op- en afrit 10 Torhout wel open in tegenstelling tot op- en afrit 11 Ruddervoorde-Zedelgem die gesloten is. Klopt dit ?
Ja, dat klopt als een bus!!!Horsepower wrote:Dus als ik het goed begrijp, is op- en afrit 10 Torhout wel open in tegenstelling tot op- en afrit 11 Ruddervoorde-Zedelgem die gesloten is. Klopt dit ?katrien20 wrote:Horsepower schreef:
2. Terugrit : Is oprit 11 Ruddervoorde-Zedelgem naar E403 richting Kortrijk open ?
Groeten.
Horsepower
Neen hoor! Je neemt best de afrit Torhout en aan het rondpunt neem je richting Veldegem. Het is trouwens ook de kortste weg hoor!
Wel opletten voor de mensen die uit de richting van Brugge komen : de afritten van Ruddervoorde en Torhout zijn niet te nemen! Je neemt dan best de afrit van Loppem he.
En nu maar hopen dat het beloofde zonnetje van de partij zal zijn he!
ze zeiden vandaag al dat het zonnetje er niet meer aan te pas zal komen, maar zolang het droog is zijn we al meer dan content.
En alst moest regenen: als ge nu nat zijt van de regen of van het zweet, nat zijde toch.
Ben wel nog aant twijfelen van min banden. Ging eerst min nobby nics opleggen, maar hoor hier da alles goed bereidbaar is, dus denk van toch nog een ander op te leggen.
En alst moest regenen: als ge nu nat zijt van de regen of van het zweet, nat zijde toch.
Ben wel nog aant twijfelen van min banden. Ging eerst min nobby nics opleggen, maar hoor hier da alles goed bereidbaar is, dus denk van toch nog een ander op te leggen.
als je vanuit richting kortrijk komt, kun je zonder probleem afrijden in torhout en omgekeerd van daaruit weer oprijden richting kortrijk... enkel afrijden in torhout komende vanuit brugge is onmogelijk... hetzelfde geldt voor ruddervoorde trouwensHorsepower wrote:Dus als ik het goed begrijp, is op- en afrit 10 Torhout wel open in tegenstelling tot op- en afrit 11 Ruddervoorde-Zedelgem die gesloten is. Klopt dit ?katrien20 wrote:Horsepower schreef:
Groeten.
Horsepower
-
Horsepower
- Mountainbiker
Post by Horsepower »
Bedankt gasten en vooral Katrien hé
om mij wegwijs te maken in de verkeerssituatie rond Veldegem.
Ik ben er volledig klaar voor ! 't Is weer bike-weekend met morgen dus Veldegem en zondag Ramegnies-Chin

Ik ben er volledig klaar voor ! 't Is weer bike-weekend met morgen dus Veldegem en zondag Ramegnies-Chin
Als je van Kortrijk komt kan je afrijden in Ruddervoorde.Horsepower wrote:Een praktische vraag omtrent de wegenwerken op de E403/A17 :
Groeten.
Horsepower
Tijdens de terug weg zal je via Torhout moeten rijden