30/06/07 Veldegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Horsepower
Mountainbiker

Post by Horsepower »

katrien20 wrote:Horsepower schreef:
Een praktische vraag omtrent de wegenwerken op de E403/A17 :
1. Heenrit komende van Kortrijk : Is afrit 11 Ruddervoorde-Zedelgem open ?
2. Terugrit : Is oprit 11 Ruddervoorde-Zedelgem naar E403 richting Kortrijk open ?

Groeten.
Horsepower

Neen hoor! Je neemt best de afrit Torhout en aan het rondpunt neem je richting Veldegem. Het is trouwens ook de kortste weg hoor!
Dus als ik het goed begrijp, is op- en afrit 10 Torhout wel open in tegenstelling tot op- en afrit 11 Ruddervoorde-Zedelgem die gesloten is. Klopt dit ?
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Horsepower wrote: Dus als ik het goed begrijp, is op- en afrit 10 Torhout wel open in tegenstelling tot op- en afrit 11 Ruddervoorde-Zedelgem die gesloten is. Klopt dit ?
Ja.
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Horsepower wrote:
2. Terugrit : Is oprit 11 Ruddervoorde-Zedelgem naar E403 richting Kortrijk open ?

Groeten.
Horsepower

Neen hoor! Je neemt best de afrit Torhout en aan het rondpunt neem je richting Veldegem. Het is trouwens ook de kortste weg hoor!
Dus als ik het goed begrijp, is op- en afrit 10 Torhout wel open in tegenstelling tot op- en afrit 11 Ruddervoorde-Zedelgem die gesloten is. Klopt dit ?
Ja, dat klopt als een bus!!! :wink:
Wel opletten voor de mensen die uit de richting van Brugge komen : de afritten van Ruddervoorde en Torhout zijn niet te nemen! Je neemt dan best de afrit van Loppem he.
En nu maar hopen dat het beloofde zonnetje van de partij zal zijn he!
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

@ horsepower
Ja zo is het.

Wij gaan er wss zondagmorgen zijn, dan is het al wat opengereden :lol:
G-Unit
Mountainbiker

Post by G-Unit »

ze zeiden vandaag al dat het zonnetje er niet meer aan te pas zal komen, maar zolang het droog is zijn we al meer dan content.
En alst moest regenen: als ge nu nat zijt van de regen of van het zweet, nat zijde toch.

Ben wel nog aant twijfelen van min banden. Ging eerst min nobby nics opleggen, maar hoor hier da alles goed bereidbaar is, dus denk van toch nog een ander op te leggen.
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

Horsepower wrote:

Groeten.
Horsepower

als je vanuit richting kortrijk komt, kun je zonder probleem afrijden in torhout en omgekeerd van daaruit weer oprijden richting kortrijk... enkel afrijden in torhout komende vanuit brugge is onmogelijk... hetzelfde geldt voor ruddervoorde trouwens
Horsepower
Mountainbiker

Post by Horsepower »

Bedankt gasten en vooral Katrien hé :wink: om mij wegwijs te maken in de verkeerssituatie rond Veldegem.

Ik ben er volledig klaar voor ! 't Is weer bike-weekend met morgen dus Veldegem en zondag Ramegnies-Chin :bounce: :bounce:
vommie
Mountainbiker

Post by vommie »

We gaan deze ook proberen te rijden. Als we uit ons bed geraken natuurlijk, want da is blijkbaar nie zo evident, allee de vorige 4 keren toch niet !
Zannini
Mountainbiker

Post by Zannini »

Horsepower wrote:Een praktische vraag omtrent de wegenwerken op de E403/A17 :

Groeten.
Horsepower
Als je van Kortrijk komt kan je afrijden in Ruddervoorde.
Tijdens de terug weg zal je via Torhout moeten rijden
blackbird
Mountainbiker

Post by blackbird »

Okway, I'm coming 8)
Ik kom dus de zondagmorgen en ik denk dat ik voor de 35 km ga (of misschien de 50, da valt nog te bezien).

Als er kandidaten zijn om mee te rijden, let me know ee. Ik ben wel nie van plan om al te vroeg te starten 8)
Post Reply