01/07/07 Oud-Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Daddy
Mountainbiker

Post by Daddy »

Deze tocht staat bij de Delvora bikers ook met stip genoteerd.
Normaal gezien zijn wij dit jaar ook terug van de partij.
Tot zondag, én Tjerre hopelijk is uwe bike ook terug in orde, enjoy it !!!
toerist
Mountainbiker

Post by toerist »

jups,
den deze mag niemand missen, een klassieker in de streek
kzal er zijn, hopelijk blijft het zondag een beetje droog
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

Na veertien dagen ni ge-mtb te hebben wegens te.... :drunk: en werkverplichtingen(spijtig) :cry: zal ik er zijn.... maar hoe 't met de konditie is.....een groot vraagteken #-o #-o , maar breng heel wat clubmakkers mee =D> =D> en daarbij t'is daar tof om te mountainbiken =D> =D>
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

De kogel is door de kerk, zondag mogen jullie mij verwachten met een jeugdigen en een beginner voor de 28 km (misschien de 40 km), hopelijk blijft het droog
SkitZo
Mountainbiker

Post by SkitZo »

Mij mag je ook verwachten, de 100 zal nog net iets te hoog gegrepen.
Ga voor de 65km.
DV33
Mountainbiker

Post by DV33 »

zal er zoals elk jaar weer bij zijn. Prachtige TT waar ik elk jaar naar uitkijk. de downhillbikers RULE !!
zet de :drunk: :drunk: al maar koud !!
en ik breng mijne bruure mee deze keer..
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

Als ik een fiets heb voor zondag (komt normaal in orde) zal ik er zondag ook zijn :bounce: :bounce: .
Viper San
Mountainbiker

Post by Viper San »

Gisteren met verschillende groepjes ongeveer 60 km van het parcours nog eens gaan rijden en afgezien van een aantal plassen ligt het nog kurkdroog (de wind en begroeiing heeft hier voor ons zijn werk gedaan). Gezien de beperkte neerslag vandaag en de twee droge dagen die eraan komen zal de toestand niet meer veranderen.

En volgens het meest betrouwbare weerbericht voor het centrum van het land (www.bdb.be) is het zaterdag de ganse dag droog en zondag zeer beperkte kans op lichte neerslag...maar vooral 7u40 zon!! De Leffe zal koud staan :-)

Een opgeluchte Downhill Biker
Jokke_vlo
Mountainbiker
Location: Scott Scale 710 - Scott Spark 700RC worldcup 2015 - Scott Spark 900SL 2017

Post by Jokke_vlo »

Gisteren ook in de streek gereden, klopt inderdaad, ligt er nog verbazend goed bij. Dat wordt dus de 100.....
Fre C
Mountainbiker

Post by Fre C »

Viper San wrote:Gisteren met verschillende groepjes ongeveer 60 km van het parcours nog eens gaan rijden en afgezien van een aantal plassen ligt het nog kurkdroog (de wind en begroeiing heeft hier voor ons zijn werk gedaan). Gezien de beperkte neerslag vandaag en de twee droge dagen die eraan komen zal de toestand niet meer veranderen.

En volgens het meest betrouwbare weerbericht voor het centrum van het land (www.bdb.be) is het zaterdag de ganse dag droog en zondag zeer beperkte kans op lichte neerslag...maar vooral 7u40 zon!! De Leffe zal koud staan :-)

Een opgeluchte Downhill Biker
Dan zie je mij zeker op de 100 terug.
Post Reply