30/06/07 Veldegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

normaal gezien komen wij met z'n 2 op zondag, wellicht voor de 50
Spark
Mountainbiker

Post by Spark »

AMG wrote:Zondag zal het wel wa minder weer zijn ma kom da neme we erbij é.
Zondag kom ik ook af rond 8:30 maar kweet nog nie zeker als ik den 70 ga rijden... Wakkeren Bakker, ik heb zo een vermoeden da gij overal goe doorvlamt, welk gem. haalde ongeveer? Eens zien als ik u tempo kan volgen
hij vlamt inderdaad vooral door!!! hoofdzakelijk overal waar er geen asfalt te bespeuren is :P
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

Hangt van parcours af welk gem. en pers. die mee is met me. :wink:
Alee als het niet te traag is natuurlijk maar zondag samen met spark in roeselare op de 60km tour hadden we een gem. van 24. :bounce:denk dat moest ik zondag volle petrol gereden hebben op de weg ik aan een 26/u zou geraakt hebben maar da kan ik natuurlijk niet meer bewijzen en da is ook maar een getal daar moet je je niets van aantrekken gewoon je tempo rijden is het slimste. =D>
En ik was met veloke van gits naar start gereden en teurg was goed voor 85km. 8)
Zondag heb ik bij iedere off-road strook eens doorgereden maar iedere keer gewacht tot spark :lol: terug bij me was op de road stroken.
Alleen op laatste van den TT op de weg eens doorgetrokken omdat er nog enen was die zen wagonnetje aan het treintje gekoppeld had. :lol:

Nu zondag kom ik normaal ook met den velo naar veldegem dus da gaat ritje worden van een 100tal km. Moet tegen de middag thuis zijn want moet gaan eten rond 1u30 dus als ik ga zien dat ik een beetje aan de late kant geraak zou het wel kunnen dak vlam der serieus in steek.
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

baridley wrote:allez allez... 't staat vast... 'k zal voor Zaterdag gaan!! normaal weer om 9 uur aan de start... :-)
idem ;)
vuul vintje
Mountainbiker
Location: één in bruikleen van 't vrouwtje enne een Scott Genius 20

Post by vuul vintje »

Misschien moet ik deze ook es proberen, veel positiefs hier op 't forum over deze tocht.... :bounce: :bounce:
kommil foo
Mountainbiker

Post by kommil foo »

@ CLOCLO: om 8 u aan de start of is het te vroeg?
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

Kijk al uit naar zondag, 'k zal proberen mee te rijden me wakkeren bakker. Zal het weer een mini-treintje worden?? (om 8.30 in Veldegem?)

Vandaag me nen big smile naar Maes zijnen shop voor nen nieuwen bike te bestellen, komme daar toe, is tie nu nog wel nie op huwelijksreis... zal dan maar voor volgende week zijn é.
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

De 15-jarigen AMG wrote:Kijk al uit naar zondag, 'k zal proberen mee te rijden me wakkeren bakker. Zal het weer een mini-treintje worden?? (om 8.30 in Veldegem?)

Vandaag me nen big smile naar Maes zijnen shop voor nen nieuwen bike te bestellen, komme daar toe, is tie nu nog wel nie op huwelijksreis... zal dan maar voor volgende week zijn é.
Moest het zeer slecht weer zijn ga ik met den auto naar veldegem :oops: moest je meewillen heb nog plaatsje vrij :wink:

minitreintje: :bounce:

Den wakkere bakker
De 15jarige AMG
...
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

den wakkere bakker gits wrote:
De 15-jarigen AMG wrote:Kijk al uit naar zondag, 'k zal proberen mee te rijden me wakkeren bakker. Zal het weer een mini-treintje worden?? (om 8.30 in Veldegem?)

Moest het zeer slecht weer zijn ga ik met den auto naar veldegem :oops: moest je meewillen heb nog plaatsje vrij :wink:

minitreintje: :bounce:

Den wakkere bakker
De 15jarige AMG
...
Ik zal proberen om mee te zijn. Was toch van plan om rond dat uur te vertrekken, en moest het te rap gaan trek ik mijn plan wel. Hoe herken ik jullie?
den wakkere bakker gits
Mountainbiker

Blauw witte tenue aan met blauw witte helm voor aan vervoer maes achteraan FME electric op broek banden raes.
Op men helm staat i am den wakkere bakker ga nog proberen van blauw lintje aan men helm te hangen. :wink:

Greetz. den bakker 8)
Post Reply