Hallo kereltjes
Ik ben 1 van de 4 wacky's die meegedaan heeft en moet zeggen dat het me goed meegevallen is.
Na dag 1 met regen en meermaals te vallen en afzien als de beesten zag ik het niet meer goed zitten.Om 10u gestart en om 19h30 in het hotel kleddernat.Maar ook dankzij de andere wacky's de moed erin gehouden.
Maar dat was ook omdat ik de dag voordien nog gewerkt heb tot s'avonds laat dan een uurtje of drie slaap en met de auto richting Ardennen.Veel gelachen'pijne benen'pijn achterwerk enz.
Volgend jaar zeker terug maar dan de dag voordie vertrekken en fris starten.
Qua organisatie/
Op het einde na de 4 de rit kon het zeker beter vond ik.
Je komt toe en je bent aan je lot overgelaten alsof ze zeggen bedankt en tot later.Je krijgt daar een papiertje uit de printer met als meedeling dat je die 4 daagse tot een goed einde gebracht hebt.
Graag had ik dan de koers kledij gekocht maar ze hadden niks niet meer in mijn maat het waren allemaal piepkleine maatjes 3 en niet meer.
Graag had ik toch een t'shirt of zoiets als herinnering gehad hoor,maar al bij al als alles goed gaat kom ik volgend jaar zeker terug.
See you
lcmt 2007
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- bells(wacky racer)
- Mountainbiker
- pointbreak
- Mountainbiker
- Location: Rockrider 8.2/full XT Mavic crossride Disc/ Thompson Antares race
Post by pointbreak »
Met dat uniek geschenk bedoelen ze waarschijnlijk dat zeemansmutsje, daarvoor moest je wel voor een bepaalde datum hebben betaald.
Maar sta er eens even bij stil wat je gekregen hebt voor 270 Euro ?
Dat krijg je nergens meer klaar, zelfs als je alles zelf gaat organiseren zoals eten, overnachten enz... dan ben je meer dan het dubbele kwijt !!
Sta er ook even bij stil dat dit nog het ENIGE meerdaagse MTB event is in België met etappes.
Met een entourage er rond om U tegen te zeggen.
2 toerartsen, 2 prof. mecs, team kinesisten, verslaggever, bepijlers enz....
Allemaal mensen die hun lang weekend opofferen om het U naar uw zin te maken !
met veel enthousiasme !
Als je weet dat je voor een deelname aan een ééndaagse marathon in duitsland met voorinschrijving al snel 35 à 40 Euro betaald.
En ja dan krijg je een t-shirt en rijkelijke bevoorradingen en misschien nog een beetje pasta maar dat was het dan.
Maar sta er eens even bij stil wat je gekregen hebt voor 270 Euro ?
Dat krijg je nergens meer klaar, zelfs als je alles zelf gaat organiseren zoals eten, overnachten enz... dan ben je meer dan het dubbele kwijt !!
Sta er ook even bij stil dat dit nog het ENIGE meerdaagse MTB event is in België met etappes.
Met een entourage er rond om U tegen te zeggen.
2 toerartsen, 2 prof. mecs, team kinesisten, verslaggever, bepijlers enz....
Allemaal mensen die hun lang weekend opofferen om het U naar uw zin te maken !
Als je weet dat je voor een deelname aan een ééndaagse marathon in duitsland met voorinschrijving al snel 35 à 40 Euro betaald.
En ja dan krijg je een t-shirt en rijkelijke bevoorradingen en misschien nog een beetje pasta maar dat was het dan.
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Post by nothing 's impossible »
Transalp voor 8 acht dagen:
€600 inschrijving
€140 om op een veldbed in een sporthal te slapen
€40 om terug aan uw auto te geraken
Maar, het is in lijn natuurlijk, alles moet mee verhuizen!
€600 inschrijving
€140 om op een veldbed in een sporthal te slapen
€40 om terug aan uw auto te geraken
Maar, het is in lijn natuurlijk, alles moet mee verhuizen!
- pointbreak
- Mountainbiker
- Location: Rockrider 8.2/full XT Mavic crossride Disc/ Thompson Antares race
Post by pointbreak »
Voor de liefhebbers, in het nieuwe nummer van Grinta staat een foto van de start van een etappe aan het hotel.
Heel wat bikers zijn te herkennen.
Heel wat bikers zijn te herkennen.