Wie heeft deze al gereden en kan dus wat meerv info geven omtrent parcours en accomodatie?
Een echte site vind ik niet, maar via die v/d VOR zie je dat de start om 14h30 is en dat er 40 km moet worden afgelegd in ronden.
Hopelijk blijft het droog en zijn er 1 of meer zware lange klimmen.
01/07/07 XC St-Vith (VOR)
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
christoph
- Mountainbiker
Zeer mooi parcours.
Technische stukjes, lange steile klim, lange snelle afdaling! Zeker de moeite om naar daar te rijden maar ik hoop dat het parcours bereidbaar zal blijven in dit weer. Vorig jaar lag alles kurkdroog dus ik kan het nie zeggen.
Ik dacht dat er vorig jaar een viertal ronden moesten gereden worden.
Qua accomodatie allles dik in orde kdacht dat et in een school was of zoiets. Alles is aanwezig, goeie organisatie.
Technische stukjes, lange steile klim, lange snelle afdaling! Zeker de moeite om naar daar te rijden maar ik hoop dat het parcours bereidbaar zal blijven in dit weer. Vorig jaar lag alles kurkdroog dus ik kan het nie zeggen.
Ik dacht dat er vorig jaar een viertal ronden moesten gereden worden.
Qua accomodatie allles dik in orde kdacht dat et in een school was of zoiets. Alles is aanwezig, goeie organisatie.