30/06/07 Veldegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Knurrebikers lady wrote:
slijkcrosserke wrote:
Rock Rider wrote:Biken op alcool? :-?
:drunk: man man man
Ge zult over het parcour vliegen gelijk ne zot :wink:
En biken op kriek ... vliegt ge daar ook van ??? :lol: .
Vrijdagavond na mtb-rit maria-aalter naar pensioenfeest van Luc van Willem Tell, dus 't zal gevaarlijk worden :evil:
Wel eerst de pitten uit uw krieken verwijderen of der gaan slachtoffers vallen :wink:
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

De Zondag moet ik om 12u naar een receptie :drunk:
dus oud-heverlee zal ik op m'n buik kunnen schrijven #-o
Daarom denk ik eraan om 2x den groten te bollen op zaterdag :bounce:
Kwestie van toch nog wa km's te hebben dit weekend.
Mo dan gak wel om 7u stipt het zwijn door de velden jagen :lol:
Iemand goesting om mee te doen [-o<
black knight
Kerstman
Location: tompson razor pro+ 2008 full xt, magura hs 33 brakes evo2

Post by black knight »

ik had nog een vraagje voor de parcourbouwer, zit het stuk van de wintertoer ,die ons door het veldritparcour loodst, er ook in ?
zit er ook bos in de kleine tour ,vraagje van petitremi ?
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

black knight wrote:ik had nog een vraagje voor de parcourbouwer, zit het stuk van de wintertoer ,die ons door het veldritparcour loodst, er ook in ?
Volgens hun website gaan de 20 en 35 toch door bossen (Merkemveld, Plezierbos, privébos en de 35 door domein Maere)

Het veldritparcours van Ruddervoorde zit er in de voorbije zomeredities niet bij en het zou me sterk verwonderen moest het er nu bij zitten. 't is een weide en dus crossen de koetjes over deze bulten.
oxirane
Mountainbiker

Post by oxirane »

Ik heb vorig jaar ook deze tour gereden.
Zal zaterdag of zondag, afhankelijk van het weer, ook weer van de partij zijn. :-D
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Lichterveldenaere wrote:
black knight wrote:ik had nog een vraagje voor de parcourbouwer, zit het stuk van de wintertoer ,die ons door het veldritparcour loodst, er ook in ?
Volgens hun website gaan de 20 en 35 toch door bossen (Merkemveld, Plezierbos, privébos en de 35 door domein Maere)

Het veldritparcours van Ruddervoorde zit er in de voorbije zomeredities niet bij en het zou me sterk verwonderen moest het er nu bij zitten. 't is een weide en dus crossen de koetjes over deze bulten.
Inderdaad Lichterveldenaere,koetjes op de weide en zeker geen SP-parcours van Ruddervoorde.Nog nooit geweest tijdens hun zomertoer trouwens.

Mogen we u ook weer bij het clubke rekenen zaterdag namiddag???
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

veeteeteetje wrote: Mogen we u ook weer bij het clubke rekenen zaterdag namiddag???
Normaal gezien wel, want ik wil zover mogelijk van de Fata Morganatoestanden in Roeselare verwijderd zitten. #-o Mijn vrouwelijke collega's zitten hier al drie dagen te zagen, maar 't haar op mijn benen is heilig!
Zannini
Mountainbiker

Post by Zannini »

Hi Black Knight, in onze zomer editie is het superprestige parcours van Ruddervoorde niet opgenomen, we proberen voor de zomer een parcours aan te bieden die evenwaardig is aan kwaliteit maar toch zoveel mogelijk verschillend :-)

We de bosjes betreft voor de kleinere afstanden deze zitten er zeker in nl : Merkemveld, Plezierbos, Bos van Caloen voor de mensen die de 35 km afhaspelen hebben we er nog het domein Maere aan toegevoegd.

Saluti,
Stefano Zannini
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

Wie komt er eigenlijk de zondag ik start om 8u30 moesten er liefhebbers zijn om met mij de 70 te rijden let me know please :bounce:
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

Zondag zal het wel wa minder weer zijn ma kom da neme we erbij é.
Zondag kom ik ook af rond 8:30 maar kweet nog nie zeker als ik den 70 ga rijden... Wakkeren Bakker, ik heb zo een vermoeden da gij overal goe doorvlamt, welk gem. haalde ongeveer? Eens zien als ik u tempo kan volgen
Post Reply