Wel eerst de pitten uit uw krieken verwijderen of der gaan slachtoffers vallenKnurrebikers lady wrote:En biken op kriek ... vliegt ge daar ook van ???slijkcrosserke wrote:Rock Rider wrote:Biken op alcool?man man man
Ge zult over het parcour vliegen gelijk ne zot.
Vrijdagavond na mtb-rit maria-aalter naar pensioenfeest van Luc van Willem Tell, dus 't zal gevaarlijk worden
30/06/07 Veldegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- black knight
- Kerstman
- Location: tompson razor pro+ 2008 full xt, magura hs 33 brakes evo2
Post by black knight »
ik had nog een vraagje voor de parcourbouwer, zit het stuk van de wintertoer ,die ons door het veldritparcour loodst, er ook in ?
zit er ook bos in de kleine tour ,vraagje van petitremi ?
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Volgens hun website gaan de 20 en 35 toch door bossen (Merkemveld, Plezierbos, privébos en de 35 door domein Maere)black knight wrote:ik had nog een vraagje voor de parcourbouwer, zit het stuk van de wintertoer ,die ons door het veldritparcour loodst, er ook in ?
Het veldritparcours van Ruddervoorde zit er in de voorbije zomeredities niet bij en het zou me sterk verwonderen moest het er nu bij zitten. 't is een weide en dus crossen de koetjes over deze bulten.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Inderdaad Lichterveldenaere,koetjes op de weide en zeker geen SP-parcours van Ruddervoorde.Nog nooit geweest tijdens hun zomertoer trouwens.Lichterveldenaere wrote:Volgens hun website gaan de 20 en 35 toch door bossen (Merkemveld, Plezierbos, privébos en de 35 door domein Maere)black knight wrote:ik had nog een vraagje voor de parcourbouwer, zit het stuk van de wintertoer ,die ons door het veldritparcour loodst, er ook in ?
Het veldritparcours van Ruddervoorde zit er in de voorbije zomeredities niet bij en het zou me sterk verwonderen moest het er nu bij zitten. 't is een weide en dus crossen de koetjes over deze bulten.
Mogen we u ook weer bij het clubke rekenen zaterdag namiddag???
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Normaal gezien wel, want ik wil zover mogelijk van de Fata Morganatoestanden in Roeselare verwijderd zitten.veeteeteetje wrote: Mogen we u ook weer bij het clubke rekenen zaterdag namiddag???
Hi Black Knight, in onze zomer editie is het superprestige parcours van Ruddervoorde niet opgenomen, we proberen voor de zomer een parcours aan te bieden die evenwaardig is aan kwaliteit maar toch zoveel mogelijk verschillendblack knight wrote:ik had nog een vraagje voor de parcourbouwer, zit het stuk van de wintertoer ,die ons door het veldritparcour loodst, er ook in ?
We de bosjes betreft voor de kleinere afstanden deze zitten er zeker in nl : Merkemveld, Plezierbos, Bos van Caloen voor de mensen die de 35 km afhaspelen hebben we er nog het domein Maere aan toegevoegd.
Saluti,
Stefano Zannini
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
Wie komt er eigenlijk de zondag ik start om 8u30 moesten er liefhebbers zijn om met mij de 70 te rijden let me know please