en is hij op tijd begonnen?morgenochtend om 9h mijn laatste, mondeling van multivariate data-analyse, de prof heeft de gewoonte om al heel de week een klein uur te laat te beginnen, laat ons hopen dat em eens verandert van gedacht en op tijd deraan begint en als alles goed gaat zonder herex naar het 4de en laatste jaar aan unif gent
Examentopic
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- WT6
- Mountainbiker
Ultra cliché natuurlijk, maar alles bijhouden. Op het einde alles proberen recht te trekken, dat lukt niS k u l l wrote:Hier ook A-attest en geen enkel buis, maar volgend jaar gaat het wel iets anders worden (TEW in de KU Leuven)
En die Oude Markt he, daar gaat zo'n aantrekkingskracht vanuit, ni normaal. Ik ben dan wel van omstreken Leuven, maar er vlak naast zitten is toch nog wat anders
en nu : werken voor uw kot, uw benen onder u lijf uitlopen voor de klein mannekes, en af en toe eens op stap.
Klaag gerust over de examens, maar de rest van het jaar is heaven.
tis hier al efkes stillekes, betekent dus wsl da ik bijna de enige zal zijn die nu pas afkomt met "tis gedaaaaaaaaaaaaaaaaaaan"
vandaag nog de laatste 2 examens gedaan en nu nog afwachten tot vrijdag wa het wordt en dan (hopelijk) 3 maandjes, rust, rijde, reizen...
en hoe zit het met jullie? hopelijk allemaal een lange lange vakantie!!
vandaag nog de laatste 2 examens gedaan en nu nog afwachten tot vrijdag wa het wordt en dan (hopelijk) 3 maandjes, rust, rijde, reizen...
en hoe zit het met jullie? hopelijk allemaal een lange lange vakantie!!
- roy
- Mountainbiker
- Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
SjoerieMoerie wrote:roy wrote:Ik ook ze maar ik ben altijd zeker van mijn stukfocus_wrc wrote:afwachten roy, ik weet het donderdag pas
Een week later...
roy wrote:jeej kmag er drie herdoen.![]()
Een die zeker zal gaan voor de andere twee nog veel werk. pff nu maand werken en dan maand leren leuke vacantie
Geplaatst: Di Jun 26, 2007 7:06 pm Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
bah kword hier jaloers e ben ik nu de enige die tweede zit zal hebben
net daarvoor
pff 3 herdoen en dan nog moeten werken ookroy wrote:jeej kmag er drie herdoen.
Een die zeker zal gaan voor de andere twee nog veel werk. pff nu maand werken en dan maand leren leuke vacantie
bij mij ist nog beetje afwachten, stom vak van gisteren, deel goe gegaan, deel slecht (en da staat natuurlijk opt meeste punten) dus ist nog zien hoe goe en hoe slecht
proficiat he!focus_wrc wrote:oja eventjes uit het oog verloren, ben ook geslaagd. 1 te verwachten buis die gelukkig gecompenseert wordt met een ander vak in de cluster