CTC 17/6 - 24/6- 1/7 (Geraardsbergen-Wetteren-Waregem)

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
pervelo
Pro
Location: Thompson/Bmc/pervelo bike/tune,chris king,no tubes,black spire.......

Post by pervelo »

AAN ORGANISATE

controle in de wissel was BETER of in geraardsbergen,parcour was goed.enkel de beker uitreiking NIET gezien wegens verandering van jullie schema op de CTC site staat 19u30 Of 20u kweet nie juist,we kwamen om ons te douchen en ik zag ze al met bekers rond lopen????
Vorige week,na onze eerste evaluatievergadering was er beslist om het schema aan te passen,dit is meedegedeeld door de speaker.
15.00hr - 16.00hr recreanten
16.10hr full bmx,dirt show
16.30hr prijsuitreiking recreanten
17.30hr - 18.45hr comp
18.55hr full bmx,dirt show
19.15hr prijsuitreiking comp --NU ZONDAG AANSLUITEND LAKE JUMP!!!!
darksaint
Mountainbiker

Post by darksaint »

pervelo wrote:

AAN ORGANISATE

controle in de wissel was BETER of in geraardsbergen,parcour was goed.enkel de beker uitreiking NIET gezien wegens verandering van jullie schema op de CTC site staat 19u30 Of 20u kweet nie juist,we kwamen om ons te douchen en ik zag ze al met bekers rond lopen????
Vorige week,na onze eerste evaluatievergadering was er beslist om het schema aan te passen,dit is meedegedeeld door de speaker.
17.30hr - 18.45hr comp
ahzo,geen probleem waarschijnlijk ging de speaker TE LUID [-X
niet erg......
LAKE JUMP dat moet ik zien ik veronderstel dat ze in de vijvers of over de vijvers gaan springen??? hopelijk staan er noppen op de banden van den brancard :drunk:
darksaint
Mountainbiker

Post by darksaint »

pervelo wrote:

AAN ORGANISATE

17.30hr - 18.45hr comp
ahzo,geen probleem waarschijnlijk ging de speaker TE LUID [-X
niet erg......
LAKE JUMP dat moet ik zien ik veronderstel dat ze in de vijvers of over de vijvers gaan springen??? hopelijk staan er noppen op de banden van den brancard :drunk:
asno
Mountainbiker

Post by asno »

pervelo wrote: 15.00hr - 16.00hr recreanten
17.30hr - 18.45hr comp
Jammer dat ik er na 2 edities niet bij kan zijn, had die lake jump wel zien zitten.
darksaint
Mountainbiker

Post by darksaint »

in tijdschrift de karaat staat start recreatief...EDIT op vraag organisatie
en meer info www.zewieties.be.

1:als je toeschouwers wilt dan moet je juiste INFO verschaffen!!!!

2:iedereen weet dat zewieties de stichter is van cityteam maar wat is het nut als op hun site staat LINK cityteamchallenge.be #-o

ik vrees eral voor voor het volk zondag,alhoewel het mooi weer zal zijn allee hoor ik toch zeggen.

iemand info over hoeveel ploegen er zijn in waregem.

FOTO'SSSSSSSSSS,,,,,,,,???????????????? =P~
Last edited by darksaint on Wed 27 Jun 2007 19:25, edited 1 time in total.
Kenzo
Mountainbiker

Post by Kenzo »

jow

Ik ben dus de derde man van team Antrax.

[knip] ondanks foute communicatie op verschillende plaatsen zijn de uren van cityteamchallenge.be van toepassing [/knip]

Ik vond Wetteren wel een leuk parcours, wel wat pech met de regen ma soit, daar is ni veel aan te doen. Zandstrook vond ik wel wat erover, ik heb er niet zoveel zien overrijden bij de recreanten. Hoofdbedoeling blijft toch fietsen nietwaar...

Trap was leuk, voor diegene die het gevaarlijk vinden: niemand verplicht u om erover te fietsen. Wel slopend voor het materiaal blijkbaar.

K.

EDIT : om alle misverstanden te vermijden tijdstippen verwijdert op vraag van oraganisatie.
Last edited by Kenzo on Wed 27 Jun 2007 16:07, edited 1 time in total.
pervelo
Pro
Location: Thompson/Bmc/pervelo bike/tune,chris king,no tubes,black spire.......

Post by pervelo »

darksaint wrote:in tijdschrift de karaat staat start recreatief 18u30 start competetief 20u

2:iedereen weet dat zewieties de stichter is van cityteam maar wat is het nut als op hun site staat LINK cityteamchallenge.be #-o

ik vrees eral voor voor het volk zondag,alhoewel het mooi weer zal zijn allee hoor ik toch zeggen.

Rustig blijven jongens :-D ,de City Team Challenge is een samenwerking van 3 clubs,dus is het normaal dat er bij de site van de clubs gewoon een link staat naar een apparte site www.cityteamchallenge.be
Dat er soms verkeerde info in bladen staat is niet de fout van de organisatie maar van de redactie van deze bladen,volgens mij hebben ze gewoon de uren van vorig jaar overgenomen.
Naar iedereen van de pers is dezelfde mailing gebeurd met dezelfde tijdstabel.
Om een vb te geven van de pers,TV1 is zondag komen filmen in Wetteren,wat zien we vanavond op tv.....NU zondag 01 Juli finale in Wetteren ipv Waregem,en dit terwijl ze zelf komen naar Waregem!!!
Geloof ons,we doen er alles aan om jullie een superevent aan te bieden...positief blijven en geef ons de kans om te groeien :-D :-D :-D
Kenzo
Mountainbiker

Post by Kenzo »

zoizo al een heel mooi evenement, chapeau!

volgend jaar zie je mij zeker terug.

K.
Mio
Mountainbiker

Post by Mio »

pervelo wrote:
darksaint wrote:in tijdschrift de karaat staat start recreatief tuut start competetief tuut

Rustig blijven jongens :-D ,de City Team Challenge is een samenwerking van 3 clubs,dus is het normaal dat er bij de site van de clubs gewoon een link staat naar een apparte site www.cityteamchallenge.be
Dat er soms verkeerde info in bladen staat is niet de fout van de organisatie maar van de redactie van deze bladen,volgens mij hebben ze gewoon de uren van vorig jaar overgenomen.
Naar iedereen van de pers is dezelfde mailing gebeurd met dezelfde tijdstabel.
Om een vb te geven van de pers,TV1 is zondag komen filmen in Wetteren,wat zien we vanavond op tv.....NU zondag 01 Juli finale in Wetteren ipv Waregem,en dit terwijl ze zelf komen naar Waregem!!!
Geloof ons,we doen er alles aan om jullie een superevent aan te bieden...positief blijven en geef ons de kans om te groeien :-D :-D :-D

Zit hier met een flyerke van de zewieties in mijn handen en daar staat ook op dat de eerste start om tuut dusse........

Ale dan hebben we hier 3 verschillende tijden rarara welk is de juiste

Swat t'is op een paar 100 meter van mijn deur ...
zal het wel eens gaan vragen als ze het parcour opbouwen

@ antrax team nice to meet you.....

mvg

Bij deze dus START 1ste reeks 15u
Last edited by Mio on Wed 27 Jun 2007 16:49, edited 2 times in total.
darksaint
Mountainbiker

Post by darksaint »

MIO,ben jij dan een buddybiker???

jammer dat het zo moeilijk in elkaar zit die reclame rond ctc....
ik zie al uit,die trap een de vijvers jawadde levensgevaarlijk....
kheb er al afgereden maar ik denk dat er meer zullen afvallen.
mvg,
Post Reply