Examentopic

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Image
JanMan
Mountainbiker

Post by JanMan »

Ik ben in mijn tweede jaar ook geslaagd, volgend jaar (misschien) het laatste jaar! :-D
Strikybart
Mountainbiker

Post by Strikybart »

2de jaar hoger onderwijs zit erop voor mij :-P
1 buis maar door clustersysteem vd KHK ben ik er zonder problemen door :-D

3de (en laatste??) jaar, here I come 8)

Grtz
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

bah kword hier jaloers e ben ik nu de enige die tweede zit zal hebben :-?
focus_wrc
Mountainbiker
Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Post by focus_wrc »

afwachten roy, ik weet het donderdag pas :^o
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

focus_wrc wrote:afwachten roy, ik weet het donderdag pas :^o
Ik ook ze maar ik ben altijd zeker van mijn stuk :drunk:
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

bah kword hier jaloers e ben ik nu de enige die tweede zit zal hebben
mja wa ik tot nu toe weet is wel goe, ma der is nog één vak da héél nipt zal worden (denk ik toch) en dan nog die 2 van nu maandag, op 3 dagen tijd moet ik die leren en tis ongelooflijk veel én met burenfeest zondag (= veel lawaai + zatte mensen :-? ) én op het einde van de examens, helpt ook al ni echt om nog deftig te kunnen leren.
oesje, als ik da hier zo bekijk, wordt da echt een probleem he :P

ma vooral: wij worden ni gedelibereerd dit jaar :(
vorig jaar was er een die op alles supergoeie ptn had, behalve 1 vak. Daarop had ze 9,5. Elke normale mens delibereert da dan, ma nee "int tweede jaar wordt ni gedelibereerd", die had dus 2e zit voor da vak :-?
S k u l l
Mountainbiker

Post by S k u l l »

Hier ook A-attest en geen enkel buis, maar volgend jaar gaat het wel iets anders worden (TEW in de KU Leuven) :-?
mightimax
Mountainbiker

Post by mightimax »

morgenochtend om 9h mijn laatste, mondeling van multivariate data-analyse, de prof heeft de gewoonte om al heel de week een klein uur te laat te beginnen, laat ons hopen dat em eens verandert van gedacht en op tijd deraan begint :roll: en als alles goed gaat zonder herex naar het 4de en laatste jaar aan unif gent :bounce:
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Ikke zo blij, zo blij, zo blij!!! Kheb hier juist mijn ptn gekregen van een vak waarvan ik dacht da het nipt ging worden en kheb een 15 :P
vraag mij ni hoe da gelukt is, want kversta het zelf ni ze, mijnen theorie was goe, ma mijn oefn echt ni (dacht ik).
waarschijnlijk heeft ze gewoon mild verbeterd, da's logischer als da ik het plots zou kunnen :wink:

ma soit, maakt ni uit, kben der vanaf en eerste zit is weer een stapje dichterbij!!
kmoest het efkes kunnen zeggen, want kben zo blij!!! (alsof ge da nu allemaal ni al doorhad :P )
Post Reply