soms nadelig kan zijn qua opkomst. Zaterdagwerk is er een van.
23/06/07 Ronse
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Klopt, op zondag heb je zowieso meer volk.bonsai wrote:Ik kan mis zijn ook maar ik denk dat de zaterdag een TT organiseren
Toen we eind 2005 besloten om in 2006 een TT te organiseren kwamen we bij het overlopen van de kalender tot het besluit dat de zomermaanden al vrij vol zitten.
Het BK wielrennen dat nu op 1 juli in Ronse plaatsvindt was eerst op zondag 24 juni geplaatst.
We dienden dan noodgedwongen onze TT op zaterdag te houden.
We besloten dan ook al in 2006 op zaterdag te organiseren.
Mogelijk wordt het volgend jaar alsnog een zondag.
Anderzijds hebben we liever een 700-tal rijders die gemotiveerd zijn dan 1000 waar meer zageventen tussen zitten.
Net als vorig jaar heb ik enorm genoten van de quasi perfecte tocht in een oh zo schitterende streek!!!
Na eerst kennisgemaakt te hebben met den Gert om 8uur vertrokken voor de 72 km. En het was genieten!!! De tocht was perfect uitgepijld, heel wat mensen die ons veilig lieten oversteken
Na de tocht de fiets vuil in de auto geplaatst (de afspuitstand was gewoon overbevolkt) en na een ijskoude (
Bedankt joybikers!!!!!!
Het was super!!!
En de tombola...de schoenen : net voor de auto naast me...
kris wrote:En dan beweert Gert nog dat hij u niet heeft gezienkatrien20 wrote:Na eerst kennisgemaakt te hebben met den Gert...![]()
Zou zijn vrouw dan toch meelezen
Hihihih, die is goed!
Zeg maar dat ik van Torhout ben; dat zal zijn geheugen opfrissen!
Ik heb je trouwens ook gezien aan de bar, maar je was nogal druk bezig...
dat de Kris om 8h 's morgens aan de bar zit verbaast mij niks...katrien20 wrote:kris wrote:En dan beweert Gert nog dat hij u niet heeft gezienkatrien20 wrote:Na eerst kennisgemaakt te hebben met den Gert...![]()
Zou zijn vrouw dan toch meelezen
Hihihih, die is goed!
Zeg maar dat ik van Torhout ben; dat zal zijn geheugen opfrissen!
Ik heb je trouwens ook gezien aan de bar, maar je was nogal druk bezig...
kris wrote:Het zal voor onze club al moelijk zijn om op de 1ste herderstocht 20 man van ons aan de start te krijgen.dimal wrote:Jootje schreefNiet overdrijven,1/14 vd deelnemers was herder... 't was ons fout niet dat er geen 1000 man was hé
20 man op 700 is 1/35e
Is zo al mooi genoeg
maar het belangrijkste was: we hebben er allemaal van genoten
Opvallend: het aantal lekke banden en andere ongemakken was uitzonderlijk laag bij ons. Het viel me wel op dat er veel volk op kant stond met pech. Gevolg van zwaar parcours en vele schuivers??
- blubberduck
- Mountainbiker
Post by blubberduck »
kris wrote:Klopt, op zondag heb je zowieso meer volk.bonsai wrote:Ik kan mis zijn ook maar ik denk dat de zaterdag een TT organiseren
Toen we eind 2005 besloten om in 2006 een TT te organiseren kwamen we bij het overlopen van de kalender tot het besluit dat de zomermaanden al vrij vol zitten.
Het BK wielrennen dat nu op 1 juli in Ronse plaatsvindt was eerst op zondag 24 juni geplaatst.
We dienden dan noodgedwongen onze TT op zaterdag te houden.
We besloten dan ook al in 2006 op zaterdag te organiseren.
Mogelijk wordt het volgend jaar alsnog een zondag.
Anderzijds hebben we liever een 700-tal rijders die gemotiveerd zijn dan 1000 waar meer zageventen tussen zitten.
houden zo op een zaterdag aub, jammer voor jullie van "slechts 700 bikers" maar misschien beter zo want voor je het weet wordt jullie TT of Chrono "te" populair en worden er misschien meer terreinen (lees bossen...) verboden
greetz
Inderdaad, zeker houden op zaterdag.
Het is tof om een prachtige tocht te kunnen rijden zonder overbevolking. Een goed evenwicht tussen tochten op zaterdag en zondag is ideaal. Zo kunnen de super gemotiveerde bikers zowel op zaterdag, als op zondag rijden. Voor mensen die over iets minder tijd beschikken (of familiale verplichtingen hebben) is er dan ook voldoende keuze om op één van beide dagen te rijden.