Herentals - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
MArkuz
Mountainbiker

Post by MArkuz »

Gisteren voor de middag was het echt perfect weer om te fietsen. Lekker temperatuurtje, veel zuurstof, veel groen. Lekkere ondergrond en hier en daar tot aan de enkels door het water :bounce:
Enkel de rode en de groene lus gereden.
Men fietske heeft wel afgezien, maar daar is die voor gemaakt :-D
En al chance waren we net voor de grote buien terug bij de auto.

Volgende week terug

Mvg,
Mark
Sergeke
Mountainbiker

Post by Sergeke »

Gisteren ook voor de eerste keer een echt mtb parcour gereden(en denk dat Kasterlee wel een echt mtb-parcour is ),moet zeggen het ging goed tot +- km 30 (we hebben de drie parcours gedaan) toen ging het licht uit :oops:
Maar ja ikzelf fiets nog maar 3 weken intensief,wat ik wel gezien heb is dat ik nog veel moet leren en nog veel fysiek moet aankweken.De snelheid waar sommigen me mee voorbij vlogen was ronduit ..... ale ja ik zal het mischien ook nog ooit kunnen,gaan eerst leren stappen en dan leren lopen (wat een uitdrukking voor iemand die leert mtb'en :roll: )

Mij gaan ze daar nog zeker terugzien ...

Tot later
Serge(ke)
Trekkie 800
Mountainbiker
Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Post by Trekkie 800 »

Als ik van Kasterlee naar de MTB-route van Dessel wil rijden, hoe kan ik dan het beste rijden zonder de N-wegen te gebruiken ?
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Trekkie 800 wrote:Als ik van Kasterlee naar de MTB-route van Dessel wil rijden, hoe kan ik dan het beste rijden zonder de N-wegen te gebruiken ?
Binnendoor :P

Nee kijkt op ne routeplanner of hangt wa fietsroutes aan elkaar?
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

Trekkie 800 wrote:Als ik van Kasterlee naar de MTB-route van Dessel wil rijden, hoe kan ik dan het beste rijden zonder de N-wegen te gebruiken ?
door't prinsenpark denk ik.
Strikybart
Mountainbiker

Post by Strikybart »

Ff gekeken op Google maps en kom tot volgende conclusie:

Vanuit Kasterlee kunde best naar de Kastelsedijk rijden (langs waar is afhankelijk van waar je komt).
Van op de Kastelsedijk via de Molendijk en Brasel naar het nieuwe sportcentrum in de Bergenstraat.
Achter het BMX parkoer daar komt de rode lus van de Bloso.
Het zal wel even zoeken zijn waarschijnlijk maar wie zoekt die vindt ;)

Vanuit Kasterlee lijkt dit mij de kortste weg om op de bloso te geraken.

Grtz
van slijk
Mountainbiker

Post by van slijk »

weet er iemand hoe het er nu bij ligt , mischien morgen nogeens te gaan fietsen ??????? #-o
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

van slijk wrote:weet er iemand hoe het er nu bij ligt , mischien morgen nogeens te gaan fietsen ??????? #-o
Verschrikkelijk slecht! op de rode overal omgezaagde bomen, de groene en de blauwe zijn een "swamp"... 't zal vandaag een baantraining worden #-o
thomasmb
Mountainbiker

Post by thomasmb »

Swannie wrote:
van slijk wrote:weet er iemand hoe het er nu bij ligt , mischien morgen nogeens te gaan fietsen ??????? #-o
Verschrikkelijk slecht! op de rode overal omgezaagde bomen, de groene en de blauwe zijn een "swamp"... 't zal vandaag een baantraining worden #-o
I love it ! :p Zelfde paar dage gelede , al ware de plasse wel net iets dieper dan ik dacht 8) Damm wa ware men voete koud :roll:
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

gvd, legt dieje kwakzalver al die takken juist op de blosoroute é! :evil: smeerlapke. daarnet een paar takjes opzij gelegd maar wat is het gekort...
Post Reply