CTC 17/6 - 24/6- 1/7 (Geraardsbergen-Wetteren-Waregem)

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
tenedenaar
Mountainbiker

Post by tenedenaar »

Ik ben gisteren eens van de trappen van de voetgangersbrug (op parcours CTC) over de schelde te Wetteren gaan rijden. Was niet evident met mijn gewone sportschoenen op mijn klikpedaaltjes... Mét koersschoenen mag het geen probleem zijn, maar ik denk dat er daar toch een aantal serieus tegen de vlakte zullen gaan. Op de site van CTC kan je bij de gegevens over Wetteren een foto van de brug zien.
Fluffy
Mountainbiker

Post by Fluffy »

'k Ben gaan zien naar de wedstrijd in Wetteren. Parcours zag er wel de moeite uit met enkele leuke obstakels. Er was een lastige zandbak, een megasteile trap en een metalen brug. 'k Had heel graag meegedaan, maar 'k zit al 3 maand stil met 2 kapotte enkels en een slechte rug.

Er was wel niet veel volk. Ik heb met enkele cafébazen gesproken en die zeiden dat ze pas laat op de hoogte werden gebracht en er weinig reclame rond gemaakt was. Ik denk dat de datum ook ongelukkig gekozen is, aangezien er veel examens hebben. En het slechte weer natuurlijk, maar dat heb je niet in de hand.

Echt jammer dat er niet veel volk was, want op zo een parcours wil ik echt wel een wedstrijd rijden. Veel beter dan die toerkes rond een Vlaams patattenveld waardoor veel wedstrijdrenners naar de marathons overschakelen.
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

Lang geleden dat ik nog eens iets gepost heb, en 't was ook van in januari geleden dat ik op mijn MTB had gereden :oops: (maar wel veel gefietst/gelopen).

Ik heb gisteren dus meegedaan en ondanks de regen en mijn gebrekkige techniek vond ik het toch een plezante bedoening. De plensregen zorgde er wel voor dat er haast geen hond stond te supporteren.

Wat mij ook opviel was dat er slechts een 12tal teams meededen, ik had er een stuk meer verwacht...
Polly
Mountainbiker

Post by Polly »

Blijkbaar was er vorige week daar braderij, waarom deden ze het dan niet?
Veel meer volk, ambiance, mooie reclame voor mtb-sport(jonge gastjes die er lopen en dat wel wijs vinden), maar nu op een gewone zondagmiddag/avond, lijkt mij ook veel beter om zoiets te doen op een later uur de vrijdagavond ofzo
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Gisteren weer meegedaan bij de recreanten. In de start weer goed weg, met 4 man een beetje voorruit. Na 3 ronden tot de 2e plaats gekomen. In de 4e ronde verliest mijne maat echter zijn bidon op dat kleine offroad stukje.... Koers over dus... Tot we te horen kregen dat we toch verder mochten rijden zolang we maar normaal wisselden in de wisselzone, de stuurnummers werden telkens genoteerd bij het passeren van de finish. Ondertussen wel anderhalve minuut stilgestaan, dus heel veel plaatsen opgeschoven naar achter. Aan een inhaalrace begonnen, maar die was van korte duur. Twee ronden later stond ik lek... De band loste echter heel traag. Dus op max druk opgepompt en zo nog 1 ronde gereden. Maar na 200-300m was alle lucht er al uit en heb ik de rest van de ronde op de velg gereden... Mijne maat heeft de laatste 4 ronden dan maar alleen gereden en is toch nog tot de 5e plaats kunnen opschuiven. Tedju tedju... #-o

Volgende week in Waregem opnieuw! :-D

@Cannonneke: in welke outfit reed jij? Ik heb de competitie ook nog gezien maar u nooit gezien...
darksaint
Mountainbiker

Post by darksaint »

inderdaad gisteren niet veel volk te zien in wetteren wel een mooi parcour ons team antrax moet ergens 6de geeindigd zijn. we waren content van het parcour techniek was moeilijker of in wetteren en dat zand was er een beetje erover 2 meter door het zand en alles begon te kraken aan mijn fiets.

ook de BUDDYBIKERS leren kennen toffe gasten =D> ,we moeten eens samen wa tochten rijden kwestie van wat nieuwe gezichten te leren kennen.

AAN ORGANISATE

controle in de wissel was BETER of in geraardsbergen,parcour was goed.enkel de beker uitreiking NIET gezien wegens verandering van jullie schema op de CTC site staat 19u30 Of 20u kweet nie juist,we kwamen om ons te douchen en ik zag ze al met bekers rond lopen????

en welk team heeft beste kleding?? wat hedden ze aan,ik heb enkel koerstruikes gezien.

volgend jaar NOG MEER RECLAME maken!!!!!

mvg,
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

@ Freezy : deze

Image
darksaint
Mountainbiker

Post by darksaint »

5DES is team antrax =D>
de uitslagen staan al van de middag online.
asno
Mountainbiker

Post by asno »

hehe, team antrax toch weeral niet slecht gedaan, voor hetgeen sommige maar op hun fiets zitten.
olike,xcluzivteam
Mountainbiker

Post by olike,xcluzivteam »

waar blijven de foto's?
Post Reply