Zoals ik al zei in 'Hoe vonden jullie het?' ben ik direct te vinden om in deze streek nog eens te komen rijden.
Als afgesproken datum en uur mij passen zal ik met veel plezier opnieuw afzakken naar Dilsen-Stokkem voor een ongetwijfeld schitterende tocht.
Grtz
Kanidaten om de gidsroute opnieuw te rijden?
Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
- Strikybart
- Mountainbiker
Mijn slaapkamer is een leuk speelterrein, maar daar gaat uw vrouw niet veel kunnen doen als ik er niet benlok 36000 wrote: Zouden mijn vrouw en kinderen daar ergens terecht kunnen? Is daar ergens een speelterrein of leuk park in de buurt?
Effe serieus nu : er is een buitenspeeltuin in Opglabbeek (10 minuten rijden van de schootshei, heet het Jeugdparadijs), in Kessenich is een binnenspeeltuin (20 minuten rijden van de schootshei) en voor de rest zou ik het niet weten. Parken hebben we hier niet.
- edse
- Mountainbiker
voor mij is die datum een tegenvaller,ik werk van 5 tot 14u die zondag op 29 juli.
De enige oplossing is een dagje verlof vragen maar hem dan ook nog krijgen is weer een ander verhaal,zeker deze periode van het jaar wil iedereen thuis zijn hé.
In augustus staan er wel 3 weken verlof op mij te wachten en waarschijnlijk past het voor één van jullie gidsen dan wel eens om af te spreken.
En wedden dat lokske dan ook weer mee komt.
Amuseer jullie mannen.
De enige oplossing is een dagje verlof vragen maar hem dan ook nog krijgen is weer een ander verhaal,zeker deze periode van het jaar wil iedereen thuis zijn hé.
In augustus staan er wel 3 weken verlof op mij te wachten en waarschijnlijk past het voor één van jullie gidsen dan wel eens om af te spreken.
En wedden dat lokske dan ook weer mee komt.
Amuseer jullie mannen.
- Angelo.
- Mountainbiker
Neemt gij de leffe mee??lok 36000 wrote:Wauw mijn gebeden zijn reeds aanhoord, dat was dan dat plotse korte onweer hier boven ons hoofd. Ik zal normaal van de partij zijn en hopelijk kan ik Edse meebrengen![]()
![]()
Zouden mijn vrouw en kinderen daar ergens terecht kunnen? Is daar ergens een speelterrein of leuk park in de buurt?
- lok 36000
- Mountainbiker
Gaat dat niet teveel beginnen schuimen in onze bidons of camelbacks? Ik zal het overwegen.Ang wrote:Neemt gij de leffe mee??lok 36000 wrote:Wauw mijn gebeden zijn reeds aanhoord, dat was dan dat plotse korte onweer hier boven ons hoofd. Ik zal normaal van de partij zijn en hopelijk kan ik Edse meebrengen![]()
![]()
Zouden mijn vrouw en kinderen daar ergens terecht kunnen? Is daar ergens een speelterrein of leuk park in de buurt?