24/06/07 GROBBENDONK

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
the riddler
Mountainbiker

Post by the riddler »

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
BUDDY BIKER
Mountainbiker
Location: s-works 06 black +commencal meta4 ,scott strike team issue

Post by BUDDY BIKER »

Zeer mooie tocht, goed bepijld, 2 maal goede bevoorrading en goed berijdbaar ondanks de vele regen van afgelopen week. :lol: :lol: Geen enkel bloso pijltje tegengekomen.
dédé
Mountainbiker

Post by dédé »

bangelijke toffe tocht , zeer goed afgepijld, ben voor de 60 km gegaan maar na 40 km krampen gekregen, dus op reserve aangekomen , toch nog een gemiddelde van 24km/u
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Euh,
ik denk precies dat wij een andere tocht gereden hebben.
Ik vond hem behoorlijk saai, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
vele stukken waren echt wel herschapen tot modderpoelen maar daar kan de organisatie natuurlijk niets aan doen!
Wat de pijlen betreft hebben wij toch ook duidelijk een andere mening,
Wij zijn toch een paar keer serieus in de remmen moeten gaan voor zeer laattijdige pijlen.
Voor de rest best in orde.
w84me
Mountainbiker

Post by w84me »

Moet spooky bijtreden. De modder daar doet niemand iets tegen maar de bepijling was idd op vele plaatsen zo gezet dat er deftig moest geremd worden. Voor de rest weinig aanmerkingen .Mischien de afspuitstand met z'en 2 spuitjes wat uitbreiden.
Stibo
Mountainbiker

Post by Stibo »

Prima parcours!! Alé toch voor de mensen van het Waasland, onze streek...
Bevoorrading was goed.
Afspuitstand :-?
Bepijling :-? Ik denk ne keer of 4-5 moeten terugdraaien, of vol in de remmen bij het te laat opmerken van een pijltje (en was niet de enige)

Modder, tja jongens, als de de regen bekijkt die de laatste dagen uit de lucht is gevallen vind ik dat we eigenlijk nog niet mogen klagen hoor!!

Maar toch een geslaagde tocht...
SteveHillen
Mountainbiker

Post by SteveHillen »

We hebben de 60km gereden en maar 1x in de remmen gemoeten.
Misschien reden we ook veel trager dan jullie... :)

Idd jammer van de modder rond Vorselaar maar voor de rest was alles goed te doen.

mvg

Steve
Point7
Mountainbiker

Post by Point7 »

Weer een goede tocht in en rond Grobbendonk zonder het Bloso parcour (Herentals) aan te doen.

Ik was de 60km aan't rijden tot het noodlot op km 40 toesloeg. Een diepe modderpoel willen ontwijken en tegen een boompje met mijn stuur (en hand). Resultaat in de diepe modder gevallen en veel erger mijn vinger gebroken van tegen dat boompje te botsen. :( :(

Omdat ik begot niet wist waar ik was ben ik maar verder gegaan tot de 2de bevoorrading. Enkele medebikers hadden ondertussen mijn GSM nr mee om bij de bevoorrading de organisatie te verwittigen en mij terug te bellen om mij eventueel te komen oppikken, maar ik ben zelf nog enkele km's verder kunnen rijden nadat de pijn wat wegtrok. Aan de 2de bevoorrading hebben de mensen van het rode kruis mij wel komen halen.

Gisteren naar spoed geweest en de diagnose viel tegen. Moet morgen geopereerd worden. #-o :(
Last edited by Point7 on Mon 25 Jun 2007 12:00, edited 1 time in total.
luke
Mountainbiker

Post by luke »

Veel beterschap gewenst :(
Stibo
Mountainbiker

Post by Stibo »

Ai, das minder point7...

We reden iets na je toen je viel, enkele kilometers ervoor heb je nog met ons meegereden (truitjes van Waasland Mountainbike team, reclame van Centea)

Toen we passeerden stonden er al vele bikers bij u, ze vroegen naar het noodnummer, maar dat hadden we helaas ook niet bij. We hebben je daarna zien toekomen aan de bevoorrading...

Veel beterschap!! En dat je spoedig terug kan biken...
Post Reply