ruud.p wrote:Lille = redelijk BORING, leuk stukje op de rode lus, een klein stukje leuke singletrack en de 5 opeenvolgende aangelegde bergjes niet vergeten! Je zou kunnen zeggen dat het alleszins beter is dan op straat te gaan rijden, je kan ook wel best fysiek opdoen op die mulle zandweggetjes maar het parcours is het slijk op je fiets en je kleren niet waard vind ik persoonlijk.
Lille-Beerse - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- Sjoerie
- Mountainbiker
Kasterlee - Herentals is het beste bloso-parcour hierruud.p wrote:Ik dacht dat het in de kempen over het algemeen nog best meeviel, probeer hier in het Antwerpse maar eens iets te vinden dat groter is dan een vluchtheuvel...
Kom naar de meeting in kasterlee en dan zal je wat heuveltjes onder de wielen geschoven krijgen (dubbele HM dan de bloso) als we het parcour goed gekeurd krijgen
Ik vond lille-beerse ook tegenvallen, ondaks het feit dat ik een keer over mijn stuur gegaan ben
.
Vlak is 1 ding, maar veel te veel brede bospaden naar mijn mening. Dan is merskplas toch een pak interessanter, ondanks dat dat zo mogelijk nog vlakker is.
Herentals is natuurlijk een schoontje, en dessel kan ik ook nog altijd best smaken!
Vlak is 1 ding, maar veel te veel brede bospaden naar mijn mening. Dan is merskplas toch een pak interessanter, ondanks dat dat zo mogelijk nog vlakker is.
Herentals is natuurlijk een schoontje, en dessel kan ik ook nog altijd best smaken!
-
Den jjag
- Mountainbiker
@ Devil biker: op maandag 09/07/07 nog eens een vergaderingske over het aanleggen van de nieuwe stukken.
Ik hoop in het verlof met de aanleg te beginnen. (indien ik dit zelf mag doen).
@Nermal: voor de verbindingslus Haarlebeekroute->Herentals en retour zijn de palen in aanvraag.
Sorry voor het late antwoord, ik had het de laatste tijd nogal druk.
grtz den jjag
Ik hoop in het verlof met de aanleg te beginnen. (indien ik dit zelf mag doen).
@Nermal: voor de verbindingslus Haarlebeekroute->Herentals en retour zijn de palen in aanvraag.
Sorry voor het late antwoord, ik had het de laatste tijd nogal druk.
grtz den jjag
- devil biker
- Mountainbiker
-
Den jjag
- Mountainbiker
@ Devil biker;
't ja ik begin te denken dat die mannen graag vergaderen, maw. maandag 20/08/07 opnieuw vergadering.
Dit keer met boswachter en sportafgevaardigde, daarna, wanneer alles op plan staat en alles nog eens goedgekeurd (wat normaal al het geval is, maar ik heb nog een paar stukken bij aangvraagd) word gaan we over de aanleg praten.
In verband met de verbindingslus (naar Herentals) is het nog wachten op de palen.
Zodra deze binnen zijn kan de gemeente deze gaan plaatsen.
grtz. Den jjag
't ja ik begin te denken dat die mannen graag vergaderen, maw. maandag 20/08/07 opnieuw vergadering.
Dit keer met boswachter en sportafgevaardigde, daarna, wanneer alles op plan staat en alles nog eens goedgekeurd (wat normaal al het geval is, maar ik heb nog een paar stukken bij aangvraagd) word gaan we over de aanleg praten.
In verband met de verbindingslus (naar Herentals) is het nog wachten op de palen.
Zodra deze binnen zijn kan de gemeente deze gaan plaatsen.
grtz. Den jjag
Vergadering was gisteren, dus we zullen hier op forum wel snel meer weten zeker?
Ik heb het parcours nog maar één keer gereden, zou eigenlijk rap terug moeten; dan kan ik beter vergelijken. Blauwe zal idd wel beter zijn. minder langs grote baan, bergjes vallen weg, daarom dus da'k die eigenlijk nog ne keer moet doen. Wanneer zou ene parcours verdwijnen? Aanpassing parcours ingaan?
Andere vraag: zag vorige week geel pijltje aan de lichten op Antw steenweg vlakbij zwembad. Veronderstel dat dat verbinding is naar Merksplas? Die pijltjes staan er volgens mij nog maar pas, maar die verbinding was er toch al bijna een jaar? Of ben ik mis?
Pas Merksplas gereden maar zie daar nergens een geel pijltje dat verbinding naar Beerse aanduidt...?
Ik heb het parcours nog maar één keer gereden, zou eigenlijk rap terug moeten; dan kan ik beter vergelijken. Blauwe zal idd wel beter zijn. minder langs grote baan, bergjes vallen weg, daarom dus da'k die eigenlijk nog ne keer moet doen. Wanneer zou ene parcours verdwijnen? Aanpassing parcours ingaan?
Andere vraag: zag vorige week geel pijltje aan de lichten op Antw steenweg vlakbij zwembad. Veronderstel dat dat verbinding is naar Merksplas? Die pijltjes staan er volgens mij nog maar pas, maar die verbinding was er toch al bijna een jaar? Of ben ik mis?
Pas Merksplas gereden maar zie daar nergens een geel pijltje dat verbinding naar Beerse aanduidt...?
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
ik ben ze al tegengekomen tijdens de bloso beerse en merksplas te doen
@ jjag : hoe was de vergadering ?
hoe zit het nu met de blauwe lus, goedgekeurd ?
en de nieuwe lus naar herentals ?
@ jjag : hoe was de vergadering ?
hoe zit het nu met de blauwe lus, goedgekeurd ?
en de nieuwe lus naar herentals ?