[Misschien nog vroeg om nu te weten maar kunnen de parcoursbouwers
ons op de hoogte houden van de mud-toestand van het parcours...
kwestie van banden keuze en psychologisch voorbereid te zijn op
ploeteren. Maar sinds de 3 Action classic in Wolfsdonk leuke ervaring met
Vlaams- Brabant, is het parcours een beetje vergelijkbaar hiermee,
onafgezien van de extra modder die er nu wel zal zijn?
01/07/07 Oud-Heverlee
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Als parcoursverantwoordelijke heb ik de 65km een paar weken geleden al eens volledig afgereden, ik kwam uit op +- 950 hoogtemeters. Mijn conditie laat me momenteel niet toe om in m'en eentje de 100km te gaan rijden. Ik heb de laatste weken wel alle stukken op zich gereden, en met wat rekenwerk kom ik uit op ongeveer 1350 hoogtemeters.
Dit is opgemeten met een Garmin GPSmap 60CSx. Maar mijn ervaring leert me dat er nogal eens wat verschil zit van toestel to toestel.
Dit is opgemeten met een Garmin GPSmap 60CSx. Maar mijn ervaring leert me dat er nogal eens wat verschil zit van toestel to toestel.
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
Ik zal normaal gezien ook van de partij zijn, oftewel voor de 45 of de 65, naargelang de verplaatsing tot daar met de fiets of auto gebeurt 
In Meerdaelbos is het over het algemeen nog zeer goed bereidbaar, ook na zware regenval, dus ik ga niet voor een echte modderband opteren. Met een racing ralph moet het te doen zijn volgens mij (al ken ik het exacte parcours wel niet)
In Meerdaelbos is het over het algemeen nog zeer goed bereidbaar, ook na zware regenval, dus ik ga niet voor een echte modderband opteren. Met een racing ralph moet het te doen zijn volgens mij (al ken ik het exacte parcours wel niet)
- Fre C
- Mountainbiker
Is wel een eindje rijden voor edi en mezelf, maar inderdaad...sinds Langdorp-Wolfsdonk weten we het dat het in Vlaams Brabant zeker de moeite is om een tijdje in de wagen te zitten. Als we naar Poperinge en Ieper kunnen rijden, waarom niet naar daar.
Hopelijk wordt het weer wat beter, zodat de 100 km niet te zwaar worden. Kvrees dat er anders wat meer op de "kortere" afstanden zal gereden worden. Ik ga toch uit van de 100 km, tenzij de weergoden er echt wel anders over beslissen.
Hopelijk wordt het weer wat beter, zodat de 100 km niet te zwaar worden. Kvrees dat er anders wat meer op de "kortere" afstanden zal gereden worden. Ik ga toch uit van de 100 km, tenzij de weergoden er echt wel anders over beslissen.
Normaal stond den deze aangeduid in m'n kalender voor de 110, mo...
Kmoe om 12u al terug zijn in het W-vl Kortemark dus zal het voor mij onhaalbaar worden
Mo kga de reacties van de rit volgen en al noteren voor volgend jaar.
Jeun jullie é gasten en hou de woorden van onze Geert in gedachten:
(zie hieronder)
Kmoe om 12u al terug zijn in het W-vl Kortemark dus zal het voor mij onhaalbaar worden
Mo kga de reacties van de rit volgen en al noteren voor volgend jaar.
Jeun jullie é gasten en hou de woorden van onze Geert in gedachten:
(zie hieronder)