23/06/07 Ronse

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
CC13
Mountainbiker

Post by CC13 »

Vond het idd een prachtig parcours. Allez toch voor wat ik maar heb kunnen rijden want na 20 km lek gereden. Bij controle van de buitenband bleek deze gescheurd te zijn. Ben dan maar gedepanneerd en naar den arrivé gebracht. Goede organisatie. Tot volgend jaar.
kluisken
Mountainbiker

Post by kluisken »

christmtb wrote:Kan hier niet veel aan toevoegen,we hebben ons héél goed geamuseerd waarvoor dank aan de organisatie en helpers(seingevers,bevoorradingen,etc...). Kan iemand mij zeggen of dat héél steil asfalt "klimmetje" in de laatste km's een naam heeft? Wa was da jong :lol: Daar toch efkes moeten op souplesse naar boven rijden.Ik vond de rest nogal meevallen,ik bedoel van rijdbaarheid..Zoals hier al gezegd,komt aan op balans zoeken en toch ook een beetje lef hebben en weten waar je mee bezig bent.Ik heb er daar toch serieuse toeren zien uithalen :roll:
Als ik me niet vergis gaat het hier over "fiertelmeers". Daar is het altijd een stukje sterven.... Herinner me nog mijn eerste keer dat ik daar naar boven ging stuiven, amaaaaaai, ik heb moeten inboeten toen....
kluisken
Mountainbiker

Post by kluisken »

Toen ik toekwam aan mijn voiture zat daaar een tombolabriefje onder van Safety jogger (ik denk dat het er eentje was van op onzen tt. die waarschijnlijk de pechwagen heeft herkend?)
kris
Mountainbiker

Post by kris »

kluisken wrote:Toen ik toekwam aan mijn voiture zat daaar een tombolabriefje onder van Safety jogger (ik denk dat het er eentje was van op onzen tt. die waarschijnlijk de pechwagen heeft herkend?)
Ik heb gezien op de parking dat de mannen/vrouwen van safety jogger alle wagens een exemplaar hebben bezorgd.
De nummers staan al op hun site

Winnen een paar Safety Jogger Outdoor schoenen:
12688 - 12723 - 12977
Wint een Safety Jogger wieler-outfit:
12830
kris
Mountainbiker

Post by kris »

Er is ook nog een regenvestje blijven liggen in de kantine.
Wie mij de kleur en merk kan geven mag het komen ophalen.

Ook een kilometertellertje met gebroken glas is achtergebleven.
Ik vermoed wel dat dit bewust is achtergelaten... hoewel het nog werkt.
mountainsurfer
Mountainbiker

Post by mountainsurfer »

12831 juist gecheckt
zal voor de auto naast mij zijn
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Steile asfalt-klim na 70 km is idd.de fiertelmeers,en is best op soeplesse te nemen na zo'n zware tocht!
Als je hier nog probeert op power heb je zeer veel kans om de benen in kramp te rijden?
Voor zover je er alniet mee geplaagd werd ervoor,tenminste?!
Dat het stuk in het muziekbos 's namiddags al bereidbaar was,geloof ik niet,toch zeker het singletrack parkoers van"den dokteur"niet!
Waarschijnlijk is dat er wel uitgelaten(of stukken ervan)na die plensbui tegen de middag?
Superparkoers- en tocht die ,door de gekende omstandigheden,veel weg had van een flandrien-wintertocht!
Enige kleine minpuntjes waren idd.de 2 te kort op elkaar volgende bev.1&2!
Wel een heel goede en vlotte bediening aan alle bev.,alsook de "snelle" eerste bevoorading bij snoepie en co! :wink:
Alsook de iets mindere douches voor man en paard in deze omstandigheden!
Voor mij een evenwaardige tocht aan vorige week op de kluis,die eveneens 9/10 krijgt! =D>
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Steile asfalt-klim na 70 km is idd.de fiertelmeers,en is best op soeplesse te nemen na zo'n zware tocht!
Als je hier nog probeert op power heb je zeer veel kans om de benen in kramp te rijden?
Voor zover je er alniet mee geplaagd werd ervoor,tenminste?!
Dat het stuk in het muziekbos 's namiddags al bereidbaar was,geloof ik niet,toch zeker het singletrack parkoers van"den dokteur"niet!
Waarschijnlijk is dat er wel uitgelaten(of stukken ervan)na die plensbui tegen de middag?
Superparkoers- en tocht die ,door de gekende omstandigheden,veel weg had van een flandrien-wintertocht!
Enige kleine minpuntjes waren idd.de 2 te kort op elkaar volgende bev.1&2!
Wel een heel goede en vlotte bediening aan alle bev.,alsook de "snelle" eerste bevoorading bij snoepie en co! :wink:
Alsook de iets mindere douches voor man en paard in deze omstandigheden!
Voor mij een evenwaardige tocht aan vorige week op de kluis,die eveneens 9/10 krijgt! =D>
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Na in 2006 een snik hete, droge tocht te hebben gereden was het dit jaar andere koek.
De temperatuur was meer naar m'n ding (+/-20 gr.) mo de regen van de afgelopen dagen had duidelijk z'n invloed op den ondergrond gehad.
Samen met lichterveldenaere, cowboy en scubaluc aan de tocht begonnen.
Na de eerste klim en afdaling enkel nog de cowboy mee in het wiel #-o
Da was al een signaal dat CP geen goede benen had.
Normaal probeer ik krampachtig zijn wiel te volgen, maar deze keer moet ik het zelf klaren :oops:
Af en toe had ik wel wa problemen met mezelf #-o
In een afdaling offroad aan een stuk of 56 in een spoor terecht gekomen.
M'n fiets heb ik mooi kunnen neerleggen, mo zelf ben ik met een schone luchtsalto in den decor beland #-o
Gelukkig zonder al te veel ergs (wa krabbels, blauwe plekken en stramme spieren)
Mo zoals den cowboy zou zeggen, ne echte soldaat moet oorlogswonden hebben.
Samen met CP een toffe, mooie en goed verzorgde tocht gereden.

Het was de 2de keer dat ik deze reed en der zullen zeker nog deelnames volgen :bounce:
orbeabikerfun
Mountainbiker

Post by orbeabikerfun »

het was echt een toffe rit herhaling vatbaar (o)
Post Reply