Ik heb een Com aansluiting en daar kan je trouwens ook een USB verloopstekker op aansluiten. Is voor de snelheid van de interface trouwens totaal irrelevant gezien je maar 85 kb moet downloaden (het volle geheugen van je HAC4), dat is dus 2 keer niets.
Wel relevant natuurlijk als je een notebook hebt zonder com aansluiting en alleen USB aansluitingen, dan kan je beter onmiddellijk een interface met USB aansluiting aanschaffen.
Fietscomputer: Ciclomaster
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
in de winkel hebben ze hem nog nie, pas de 27ste dacht ik.op de doos staat win95-98, nt maar mijne windows 2000 werkt ook.Gizmo wrote:weet eens te zeggen of die perfect samenwerkt met win XP als ge wilt, zal morgen es bellen naar aalst of em daar ook binnen is, heb em niet besteld omdat ik toch op enkele km's woon he ben anders wel benieuwd zenne.
Gizmo
op de site van cyclomaster kun je trouwens beide programma's downloaden, zelfs een speciale versie voor win xp
- Black Phantom
- Mountainbiker
Post by Black Phantom »
best wel funny om dit parcours (dat ook ik al zovele malen gereden heb) eens in de vorm van een hoogteprofiel te zien staan.
Twee vragen daarbij:
1) waar ben je beginnen meten? Zo kan ik mij misschien een beeld vormen van welke grafiekpiekjes bij welke klimmekes horen.
2) heb je in een lus gereden? Uw eindhoogte is namelijk verschillend van uw beginhoogte?
Twee vragen daarbij:
1) waar ben je beginnen meten? Zo kan ik mij misschien een beeld vormen van welke grafiekpiekjes bij welke klimmekes horen.
2) heb je in een lus gereden? Uw eindhoogte is namelijk verschillend van uw beginhoogte?
ik heb eerst op rood wa rond gereden, vervolgens de groene gedaan en dan terug rood.dus niet helemaal het parcour, ik had 149 hmBlack Phantom wrote:best wel funny om dit parcours (dat ook ik al zovele malen gereden heb) eens in de vorm van een hoogteprofiel te zien staan.
Twee vragen daarbij:
ik ben thuis vertrokken op 84m hoogte en aangekomen op 94m ongeveer.nu staat het al een tijd stabiel, ik ben eens benieuwd wanneer het terug gaat dalen
gemiddelde stijging: 6%
gemiddelde daling:6%
max.stijging:14%
max daling:16%
- MaC'Red
- Mountainbiker
ik heb em dan ook maar besteld ( begon wa jaloers te worden he
maar was het wel van plan hoor ) ik hoop natuurlijk dat em goed samenwerkt met mijne XP Pro, vraag me echter 1 ding af hoor en dat is het volgende "in december ben ik een volle week in ardennen maar hoelang houd(t) da toestel alles bij want een portable pc heb ik niet en ga normaal ginder alle dagen rijden he (allez met mijn goeie voornemens toch
)
Gizmo
Gizmo